حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مدیرکل دفتر امور زنان استانداری یزد خبر داد:

برگزاری رویداد ملی روایت دختران ایرانی در یزد

برگزاری رویداد ملی روایت دختران ایرانی در یزد

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: رویداد آموزش روایت‌گری ویژه دختران با عنوان ردا در استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی دفتر امور زنان و‌ خانواده استانداری یزد، مهدیه‌السادات حسینی‌مطلق، با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ روایت‌هاست، گفت: به دنبال روایت حقیقت ‌ها در فضای مجازی رویداد ملی «ردا» (روایت دختران ایرانی) طراحی شده تا با تربیت دختران روایت‌گر از ظرفیت آن‌ها در راستای تولید محتوای فاخر انقلابی استفاده کنیم.

 

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه رویداد ردا در تمام شهرستان های استان یزد برگزار می‌شود، افزود: در مرحله اول، این رویداد با حضور ۲۰۰ دختر دانش‌آموز دبیرستانی دوره دوم از شهرستان‌های میبد و اردکان در روزهای پنجشنبه و جمعه چهارم و پنجم آبان ماه سال جاری در مصلی احمد آباد اردکان برگزار می‌شود.

 

وی به تربیت راهنما برای راهبری دختران در رویداد ردا اشاره کرد و افزود: قبل از برگزاری رویداد دختران ابتدا از تمام شهرستان‌های استان حدود ۱۰۰ راهنما در رده‌های سنی ۲۵ تا ۳۰ سال برای راهبری دختران در تولید محتوا و انتشار آن در فضاهای مختلف آموزش دیده‌اند.

 

حسینی‌مطلق گفت: آشنایی کامل با مباحث رسانه‌ای، پیگیری رسانه‌‌ها، داشتن کانال یا صفحه فعال در فضای مجازی، قدرت راهبری و داشتن قدرت مربی‌گیری در حوزه نوجوانان از شاخص‌های انتخاب راهبران این رویداد بوده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از