حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
نایب‌رئیس اتاق بازرگانی یزد خبر داد:

برگزاری وبینار آنلاین توسعه صادرات به عراق

برگزاری وبینار آنلاین توسعه صادرات به عراق

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی یزد گفت: اتاق بازرگانی یزد با هدف شناخت بیشتر بازار عراق توسط تجار یزدی، وبینار آنلاین برگزار می‌کند.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی یزد، علی‌اصغر بیگی با اشاره به برنامه‌های جدید اتاق بازرگانی یزد اظهار کرد: اتاق بازرگانی یزد به‌عنوان تسهیل‌گر توسعه صادرات، مجموعه وبینارهای آنلاینی با عنوان وبینار آنلاین توسعه صادرات طراحی کرده که هدف آن آموزش و ارائه اطلاعات برای شناخت بازار در کشورهای مختلف است.

وی افزود: عراق امروز به عنوان یکی از مهم‌ترین کشورها در توسعه صادراتی ایران به ویژه تجار یزدی قلمداد می‌شود.

رییس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صارات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد ادامه داد: حجم صادرات یزدی‌ها به عراق در حال افزایش است و تجار شرکت‌های متعدد یزدی، علاقه‌مندی خود را برای توسعه بازار در مناطق مختلف این کشور نشان داده‌اند.

بیگی تاکید کرد: در اولین رویداد وبینارهای توسعه صادرات، کشور عراق انتخاب شده است چرا که روابط اقتصادی بین دو کشور در حال بهبود و توسعه است.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی یزد گفت: در این نشست آنلاین، رایزن بازرگانی ایران در بغداد مطالبی از جمله فرصت‌های تجاری عراق، قوانین حضور در بازارچه‌های مرزی، معرفی فرصت‌های تجاری و صادرات مجدد از طریق عراق، حمل‌ونقل کالا میان ایران و عراق، تشریح توافقنامه‌های بین ایران و عراق، معرفی تجار به نام عراقی در حوزه‌های مختلف و مبانی حقوقی و قانونی تجارت با عراق را ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از