حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
به مدت یک هفته انجام می‌گیرد؛

برگزاری کلاس مربی‌گری درجهD فوتبال آسیا در یزد

برگزاری کلاس مربی‌گری درجهD فوتبال آسیا در یزد

کلاس مربی‌گری درجه D فوتبال آسیا با تدریس «محمدرضا خطیب» از مدرسان فدراسیون در ورزشگاه شهید نصیری یزد آغاز شد.

به گزارش «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، کلاس مربی‌گری درجه D فوتبال آسیا با حضور ۲۲ مربی با تدریس «محمدرضا خطیب» از مدرسان فدراسیون با حضور مهدی دهقان بنادکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و سیدحسن حسینی رئیس هیأت فوتبال شهرستان در ورزشگاه شهید نصیری یزد آغاز شد.

این دوره مربیگری به مدت یک هفته به صورت تئوری و عملی با تکنیک‌های پایه برای مربیگری رده سنی ۶ تا ۱۲ سال ادامه دارد و شرکت‌کنندگان پس از قبولی در این دوره آموزشی می‌توانند به عنوان مربی در رده سنی زیر ۱۲ سال مشغول به فعالیت شوند.

این دوره توسط واحد آموزش هیأت فوتبال شهرستان یزد و زیرنظر فدراسیون پیگیری می‌شود و هم‌اکنون ۵۰۰ مربی در یزد فعالیت دارند که از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر با مدرک مربیگری درجه C در تیم‌های مختلف همکاری می‌کنند.

رئیس هیأت فوتبال یزد گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی برای داوران و مربیان جزو برنامه‌های محوری است که سالاانه با همکاری فدراسیون و هیأت استان برگزار می‌شود.

سیدحسن حسینی در جمع مربیان شرکت کننده ادامه داد: برای توسعه علمی و عملی فوتبال به مربیان مجرب و آموزش دیده بر اساس دانش روز در شهرستان نیاز مبرم و همیشگی است.

گفتنی است، استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۸ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده و همچنین ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشور حضور دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از