حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
فرماندار شهرستان بهاباد خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۵ پروژه نیمه‌تمام بهاباد تا پایان‌سال

بهره‌برداری از ۱۵ پروژه نیمه‌تمام بهاباد تا پایان‌سال

فرماندار شهرستان بهاباد گفت: از ۲۴ پروژه نیمه تمام در شهرستان بهاباد ۱۵ پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل خواهد شد.

علیرضا تیموری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به تعداد پروژه‌های نیمه تمام شهرستان بهاباد اظهار کرد: ۲۴ پروژه نیمه تمام در شهرستان بهاباد وجود دارد که از این تعداد ۱۵ پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان افزود: کارخانه گندله‌سازی از محل بخش خصوصی تامین اعتبار می‌شود و بیش از ۹۵ درصد پیشرفت کار بوده که با تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان بهاباد نیز در ادامه با اشاره به سایر پروژه‌های نیمه تمام شهرستان بهاباد تصریح کرد: پروژه جاده بهاباد_نایبند با ۴۰ درصد تکمیل، پروژه جاده بهاباد_بافق محدوده پرک با ۴۰ درصد پیشرفت، کارخانه فروآلیاژ با بیش از ۲۰ درصد پیشرفت و کارخانه کنستانتره عصر نوین با ۹۵درصد پیشرفت از دیگر پروژه‌های مهم این شهرستان است که تلاش داریم تا هرچه سریع‌تر افتتاح و بهره‌برداری شوند.

تیموری با اشاره به ۲۸ پروژه انجام شده در دولت سیزدهم تصریح کرد: کارخانه کنستانتره شهید سلیمانی بیروئیه، تکمیل ساختمان و راه‌اندازی تعداد ۹ آب‌شیرین‌کن روستایی و مجتمع خدمات بین‌راهی ابوئی از جمله پروژه‌های مهم انجام شده در دولت سیزدهم در شهرستان بهاباد است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از