حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد:

بهره‌برداری بیش از ۴۵ طرح در دهه‌ فجر

بهره‌برداری بیش از ۴۵ طرح در دهه‌ فجر

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد از بهره‌برداری بیش از ۴۵ طرح شهری در دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا» به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری با بیان اینکه طرح‌های شهرداری یزد برای دهه فجر سال جاری در حوزه معاونت‌ها، سازمان‌ها و شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان تعریف شده است اظهار داشت: در منطقه یک شهرداری بوستان زنبق واقع در بلوار جمهوری با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال بهره‌برداری خواهد شد تا شهروندان بتوانند اوقات فراغت خود را در این بوستان سپری کنند.

وی افزود: در منطقه چهار نیز بلوار شهدای خیرآباد با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال به طول ۳۰۰ متر و تأمین روشنایی در راستای کنترل ترافیک و بهبود عبور و مرور به بهره‌برداری می‌رسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: همچنین در منطقه بافت تاریخی بهره‌برداری مجتمع ۹ واحدی بقعه شیخ احمد، مرمت حسینیه کوشکنو، آغاز عملیات مرحله ۳ جوی هرهر و مجموعه ورزشی پنبه‌کاران اقدام خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: بهره‌برداری از خانه مشاغل سنتی یزد، گرم‌خانه موقت، خانه کودکان کار و رونمایی از ماشین‌آلات و تجهیزات خدمات شهری و مدیریت بحران از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از