حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
مسئول بازرگانی راهداری استان یزد:

بهره‌برداری 83 بیلبورد تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی یزد

بهره‌برداری 83 بیلبورد تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی یزد

مسئول بازرگانی اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: طی چهار ماه گذشته در قالب 83 بیلبورد ، قرارداد بهره‌برداری از 6 هزار و 560 مترمربع تابلو تبلیغاتی توسط واحد بازرگانی این اداره کل، صادر شده است.

 سید ابوالفضل علوی‌کیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، در رابطه‌ با نصب تابلوهای تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی استان یزد، اظهار کرد: طی چهار ماه گذشته از تعداد 83 بیلبورد مورد بهره‌برداری توسط شرکت بهره‌بردار (بخش خصوصی)، قرارداد بهره‌برداری از 6 هزار و 560 مترمربع تابلو تبلیغاتی توسط واحد بازرگانی این اداره کل، صادر شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون مجوز اکران 420 مترمربع ازسهم 3 درصد سازمانی در تبلیغات و اطلاع رسانی مناسبت های سازمانی و ملی استفاده شده است .

مسئول بازرگانی اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان یزد تصریح کرد: نصب تابلوها در حاشیه راه‌ها و منصوبه بر روی پل‌ها، دارای ضوابط استانداردی از قبیل ابعاد تابلو، اندازه حروف، مکان نصب، فاصله از تقاطع‌های اصلی، فاصله از علائم راهنمایی‌ و رانندگی و... است.

وی ادامه داد: مطابق تبصره 2 ماده 7 قانون ایمنی راه‌ها، نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌های قانونی کشور صرفاً با مجوز صادره از سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای مجاز بوده و در صورت عدم رعایت این ضوابط با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

علوی‌کیا با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان یزد از 13 دستگاه پل عابر پیاده در محورهای مواصلاتی بهره‌برداری می‌کند، ابراز کرد: میزان تابلوهای تبلیغاتی منصوب بر روی پل‌های عابر پیاده نیز از عقد دو قرارداد جدید، میزان هزار و 550 متر مربع است.

وی اضافه کرد: در حوزه تابلوهای اختصاصی در سال جاری دو فقره قرارداد جدید در مرحله انعقاد بوده و هم اکنون  یک هزار  و 4 مترمربع در قالب 58 عدد تابلو اختصاصی مورد بهره‌برداری (اجاره) است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از