حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیر شعبه بیمه دی در یزد خبر داد:

بهره‌مندی 100 هزار یزدی از خدمات بیمه دی

بهره‌مندی 100 هزار یزدی از خدمات بیمه دی

رئیس شعبه بیمه دی در استان یزد گفت: 100 هزار بیمه شده در استان یزد در سال ۱۴۰۳ از خدمات درمانی بیمه دی استفاده می‌کنند که تقریباً 29 هزار نفر آنها از بنیاد شهید و ایثارگران و مابقی از سایر شهروندان هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، سید حسین صالحی‌نژاد امروز به مناسبت روز خبرنگار در نشستی با اصحاب رسانه استان یزد گفت: بیمه دی از سال ۹۶ زیرساخت‌هایی ایجاد کرد که طی این هفت سال توانسته است به صورت پی در پی به خانواده شهدا و جانبازان خدمات درمانی ارائه کند.

وی با بیان اینکه بیمه دی در سراسر کشور با مراکز مختلف طرف قرارداد است، ادامه داد: این بیمه برای ارائه خدمات با مراکز درمانی شاخص دولتی، خصوصی و خیریه وارد مذاکره شده است و به صورت مستقیم و غیرمستقیم به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان خدمات می‌دهد.

مدیر شعبه بیمه دی در استان یزد با اشاره به خدمات‌رسانی بیمه دی به سایر شهروندان عنوان کرد: بیمه دی خدمات خود را به سایر شهروندان از طریق دانشگاه دانشگاه علوم‌ پزشکی، وزارت نیرو، شرکت‌های بزرگ چون خاتم‌الانبیا، شرکت یزدباف و سیرنگ و دیگر شرکت‌های صنعتی ارائه می‌دهد و امسال با کار بزرگی که انجام داد چهار شرکت وزارت نیرو به این مجموعه اضافه  شد که به صورت فول درمان از خدمات بیمه دی استفاده می‌کنند.

وی گفت: ۱۰۰ هزار بیمه شده در استان یزد در سال ۱۴۰۳ از خدمات درمانی بیمه دی استفاده می‌کنند که تقریباً 29 هزار نفر آنها از بنیاد شهید و ایثارگران و مابقی از سایر شهروندان هستند و خدمات درمانی به صورت به روز به آنها ارائه می‌شود که این خدمات از طریق سامانه و نرم افزاری به نام رسا در اختیار بیمه‌شدگان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بیمه‌شده از زمانی که با بیمه دی ارتباط می‌گیرد تمام خدمات به وی اطلاع‌رسانی می‌شود، همچنین در تمام مراکز استان، ساختمان مرکزی به نام ساختمان جبران راه‌اندازی شده است که مراحل دریافت، رسیدگی ارزیابی، ثبت بیمه و مراحل دیگر در این ساختمان انجام می‌شود.

صالحی‌نژاد با بیان اینکه پرداخت‌های بیمه دی به نهادهای درمانی به روز است و تا پایان خردادماه تسویه شده است، گفت: میانگین پرداخت بیمه خسارت دی در استان یزد روزانه‌، 300 میلیون تومان است و این پرداختی برای مراکز درمانی استان یزد ماهانه بین ۱۲ تا ۱۵ میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: در استان یزد ۳۰۰ مرکز خدمات درمانی از جمله بیمارستان‌های دولتی، خصوصی و... با بیمه دی طرف قرارداد هستند، همچنین 104 داروخانه نیز با بیمه دی قرارداد دارند.

وی اضافه کرد: بیمه دی با خانه کارگر نیز قرارداد داد و اعضای خانه کارگر می‌توانند نام‍‌نویسی کنند و از خدمات درمانی بیمه دی استفاده کنند، همچنین کانون وکلا نیز چند سالی است که با بیمه دی طرف قرارداد است و از خدمات بیمه دی استفاده می‌کند.

مدیر شعبه بیمه دی در استان یزد عنوان کرد: بیمه دی ماهی یک‌بار با بیمه‌گذاران جلسه برگزار می‌کند و موارد قرارداد بررسی می‌شود و مشکلات ماه و سال جاری نیز بررسی و پس از صورت جلسه، رسیدگی می شود و اطلاع رسانی لازم به بیمه شده‌ها انجام می‌گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از