حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
فرماندار شهرستان اشکذر مطرح کرد:

تحقق آرمان قدس باحضور در راهپیمایی روز قدس

تحقق آرمان قدس باحضور در راهپیمایی روز قدس

فرماندار شهرستان اشکذر گفت: حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس کمک به تحقق هر چه زودتر آرمان قدس شریف است.

روح‌الله ردائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به اینکه به تعبیر رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) روز قدس در تقویم کشور‌های اسلامی ثبت شد، اظهار کرد: در سال‌های اخیر با حضور پرشور مردم در کشور‌های مختلف اسلامی به ویژه ایران عزیز باعث شد تا آرمان‌های فلسطین و قدس شریف زنده بماند.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه نقشه‌های شومی که رژیم کودک‌کش و کشور‌های استکباری در این سال‌ها کشیده‌اند، می‌بینیم که آرمان قدس شریف هم‌چنان زنده است.

فرماندار شهرستان اشکذر تصریح کرد: با توجه به عجز و ناتوانی دشمن در شرایط کنونی، به واسطه عملیات طوفان الاقصی و جریان مقاومتی که در منطقه به وجود آمده است، رژیم صهیونیستی روز به روز به پایان و نابودی خود نزدیک‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه مقاومت مردم مظلوم غزه که به تعبیر رهبر معظم انقلاب معجزه الهی بوده، خشم استکبار را بر انگیخته است، ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی کشور‌های مختلف در جبهه مقاومت اسلامی رژیم غاصب کاملاً محاصره شده و هر چقدر هم در این باتلاقی که خود به وجود آورده است، دست و پا می‌زند، موفق نیست.

ردایی تصریح کرد: با توجه به عجز و ناتوانی که رژیم کودک‌کش صهیونیست داشته و شرایط خاصی را به وجود آورده است و همچنین به برکت خون شهدایی که در این راه شهادت رسیده‌اند، قدس و آزادی آن تحقق پیدا خواهد کرد و ان‌شاءالله به‌زودی نماز جماعت در قدس اقامه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم کشور عزیزمان ایران، علی‌رغم فشار‌های اقتصادی و تحریم‌هایی که متحمل شده‌اند، هم‌چنان به پای آرمان‌های خود‌ ایستاده‌اند، بیان کرد: مردم همواره مبنای انقلاب اسلامی را در ذهن دارند و‌ ایستادگی و حضور میلیونی خود را در صحنه‌های مختلف حمایت از انقلاب و اسلام ادامه خواهند داد.

فرماندار شهرستان اشکذر عنوان کرد: در سال گذشته در دو رویداد بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، مردم حضور میلیونی داشته و از خود حضور حماسی به نمایش گذاشتند.

وی با ابراز‌ امیدواری از اینکه در روز قدس شاهد خروش مردم خواهیم بود، افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باعث خواهد شد تا تحقق آرمان فلسطین و همچنین تشکیل نهضت جهانی اسلام به لطف الهی و به برکت خون شهدا به تعجیل بیافتد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از