حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:

تحقق عدالت آموزشی اولویت اصلی آموزش‌و‌پرورش استان است

تحقق عدالت آموزشی اولویت اصلی آموزش‌و‌پرورش استان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: تلاش داریم تا با برقراری عدالت آموزشی در استان تحت نظر «عتناب» و با مدیریت خدمات آموزشی بتوانیم در توزیع امکانات آموزشی عدالت را برقرار کنیم.

 به گزارش پایگاه خبری یزدرسا، محمدکاظم رحیمی‌نژاد در مراسم «همکلاسی مهربان۴» با اشاره به اینکه بسیجیان ادامه‌دهنده مسیر جهاد هستند، اظهار کرد: بسیجیان برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را به کار برده‌اند و این تلاش‌ها باعث پیشرفت کشور شده است.

وی افزود: واژه بسیج تنها یادآور جنگ و جبهه نیست بلکه بیانگر تلاش و کوشش در مسیر جهاد به شکل تقویت‌شده و مضاعف است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه در هر مسیر فراز و فرودهایی وجود دارد، تصریح کرد: حرکت‌های جهادی بسیج برای تعادل‌بخشی و بازگرداندن جامعه به وضعیت تعادل است.

وی ادامه داد: امروز در این مراسم ۳هزار بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند اهدا خواهد شد تا شاهد یک جلوه از جلوه‌های متعدد تلاش‌های بسیجیان باشیم.

رحیمی‌نژاد با اشاره به تحقق عدالت آموزشی در استان تصریح کرد: تلاش داریم تا با برقراری عدالت آموزشی در استان تحت نظر «عتناب» و با مدیریت خدمات آموزشی بتوانیم در توزیع امکانات آموزشی عدالت را برقرار کنیم.

وی افزود: تاکنون قریب به ۱۴ هزار دانش‌آموز نیازمند در سطح استان شناسایی شده‌اند و تلاش داریم خدمات آموزشی مورد نیاز را در نوبت‌های مختلف به این افراد ارائه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: بهسازی و بازسازی مدارس، شناسایی دانش‌آموزان محروم از تحصیل و توانمندسازی معلمان در قالب طرح شهید همت و ... از جمله برنامه‌هایی است که برای تحقق عدالت در حوزه‌های مختلف آموزشی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۲ هزار و ۴۰۰ معلم در قالب ۳۰۶ گروه جهادی ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: معلمان در مجموعه آموزش و پرورش استان نقش مهمی در زمینه فعالیت‌های جهادی دارند و حضور معلمان به صورت گروهی و انفرادی در فعالیت‌های جهادی بیانگر اقبال معلمان استان به کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم است.

رحیمی‌نژاد با اشاره به حضور موثر مجموعه سپاه پاسداران در زمینه کمک به تحقق عدالت آموزشی تصریح کرد: مجموعه سپاه پاسداران در تمام عرصه‌ها به ویژه عرصه آموزشی کمک‌های شایانی داشته و بسیار موثر واقع شدند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از