حالت تاریک
چهارشنبه, 18 مهر 1403
تحویل 4 هزار واحد مسکن تا پایان سال
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد خبر داد:

تحویل 4 هزار واحد مسکن تا پایان سال

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: تا پایان سال در قالب بنیاد ساخت 400 واحد و در قالب گروه ساخت تقریباً 4 هزار قطعه در طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان در استان یزد می‌شود.

علیرضا نادریان‌زاده امروز در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های نهضت ملی مسکن یزد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد نزدیک به 22 هزار و 500 واحد نهضت ملی مسکن را در استان در دست اقدام دارد که در دو قالب گروه ساخت و بنیاد ساخت در حال انجام است.

وی ادامه داد: تقریباً 50 درصد از پروژه‌های در دست اقدام بنیاد مسکن استان، بنیاد ساخت است که بنیاد مسکن این واحدها را می‌سازد و تحویل متقاضیان می‌دهد و 50 درصد مابقی نیز گروه ساخت است به این صورت که این واحدها تأمین زیرساخت و آماده‌سازی می‌شود و قطعات آماده شده تحویل متقاضیان می‌شود و آن‌ها با استفاده از تسهیلات و خدماتی فنی که بنیاد ارائه می‌دهند نسبت به ساخت اقدام می‌کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کلیه شهرستان‌ها در زمینه طرح نهضت ملی مسکن فعال است و تاکنون 2 هزار و 800 واحد نهضت ملی مسکن از سوی بنیاد مسکن تحویل متقاضیان استان یزد شده است و تا پایان سال نیز در قالب بنیاد ساخت 400 واحد و در قالب گروه ساخت تقریباً 4 هزار قطعه در این طرح تحویل متقاضیان می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین علل تأخیر در تحویل پروژه‌های نهضت ملی مسکن ادامه داد: کند بودن تأمین آورده از سوی متقاضیان و همچنین عدم تأمین تسهیلات از سوی بانک از عواملی است که موجب تأخیر در تحویل پروژ‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از