حالت تاریک
شنبه, 15 اردیبهشت 1403
فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد؛

تداوم اجرای طرح نور در استان یزد

تداوم اجرای طرح نور در استان یزد

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از تداوم اجرای طرح نور در استان یزد خبر داد و گفت: این طرح در اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرا می‌شود.

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: طرح نور با هدف حفاظت از حریم عفاف و حجاب و ارزش‌های اصیل نظام اسلامی و برخورد قانونی با هنجارشکنانی که به حریم و حرمت ارزش‌های ایرانی و اسلامی مردم ایران تعدی می‌کنند، به اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه طرح نور از همان ابتدای اجرا با استقبال گسترده‌ای از سوی مردم متدین، شهیدپرور و ولایی استان همراه بود، ادامه داد: از همکاری و همراهی مردم و مسئولان در اجرای موفق اجرای طرح نور قدردانی می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه در راستای پاسخگویی به مطالبه اصلی و به‌حق مردم و مسئولان برای ایجاد امنیت اخلاقی و روانی در جامعه تداوم خواهد داشت، ادامه داد: تیم‌های ۱۰ نفره در راستای اجرای طرح نور در سطح استان ایجاد شده و همکاران انتظامی در حال فعالیت هستند.

بهدانی‌فرد با اشاره به وضعیت مطلوب اجرای طرح نور در این استان، گفت: علاوه بر اجرای طرح نور در معابر، برخورد با کشف حجاب در خودروها، صنوف و اماکن نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح نور، مشکل خاصی تا این لحظه در سطح استان وجود نداشته است، تصریح کرد: تعداد انگشت‌شمار مورد کشف حجاب در سطح استان بوده است که با تذکر و توجه ابتدایی پلیس برطرف شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از