حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس اداره قرآن آموزش‌وپرورش یزد خبر داد:

تشکر رهبرانقلاب از اجرای برنامه‌های قرآنی در یزد

تشکر رهبرانقلاب از اجرای برنامه‌های قرآنی در یزد

رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت:مقام معظم رهبری از اجرای محفل انس با قرآن دانش آموزان استان یزد که به صورت زنده از صداوسیما و پیام‌رسان شاد پخش شد،تشکر کردند.

به گزارش «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان یزد؛ سعید غفاریان اظهار کرد:  سه‌شنبه شب۲۶ دی محفل انس با قرآن دانش‌آموزان یزدی در دبیرستان شهید مرشد با حضور دانش‌آموزان، اولیاء و کادر آموزشگاه به‌خوبی برگزار شد که خوشبختانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، بیننده این محفل با شکوه بودند و تلاوت دلنشین دانش‌آموزان و شیوه اجرا و محتوای برنامه، به دل حضرت آقا نشسته است و با تماس دفتر معظم له از این اقدام ارزشمند آموزش‌وپرورش و شبکه قرآن تشکر کردند.

وی افزود: در این تماس بیان شد، معظم له فرمودند: «از برگزاری منظم و اجرای زیبا و دلنشین قاریان و حفاظ به‌ویژه قاری نوجوان یزدی لذت بردم تماس بگیرید و تشکر کنید».

رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان یزد اضافه کرد: معظم له نیز تاکید داشتند که حتماً اینگونه برنامه‌ها بیش از گذشته و با قوت بیشتر ادامه داشته باشد.

غفاریان اظهار کرد: به یمن این خبر مسرت‌بخش و تبعیت از معظم‌له و با برنامه‌ریزی که صورت خواهد گرفت در همه مدارس استان دارالعباده و دارالعلم یزد محفل انس با قرآن برگزار خواهیم کرد.

 وی از همراهی و همکاری عوامل شبکه قرآن، شبکه یزد و مجموعه‌های برگزارکننده تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، استان یزد از سال گذشته اجرای سند تحول را در دو محور به‌صورت خاص دنبال می‌کند؛ محور اول از طریق مدارس در مسیر تحول با تکیه بر محتوا نه اسم و بر مبنای خودانگیختگی اولیای آموزشگاه و محور دوم از طریق واگذاری خاص ساحت‌های شش‌گانه سند تحول به آموزشگاه‌ها، به‌نحوی که هر مدرسه در یکی از ساحت‌ها در کنار سایر ساحت‌ها به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کند.

گفتنی است این رویکرد وزارت آموزش‌وپرورش پس از فرمايش مقام معظم رهبری در مورد اجرای کار فرهنگی در کف مدارس پررنگ تر شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از