حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس شورای اسلامی شهر یزدمطرح کرد؛

تفکیک‌های غیرمجاز زمین‌ معضلی در شهر یزد

تفکیک‌های غیرمجاز زمین‌ معضلی در شهر یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: تفکیک‌های غیرمجاز زمین که در نقاط گوناگون شهر یزد و به‌ویژه بیرون از گستره شهر انجام می‌شود، معضلی برای مردم و شهرداری یزد است.

 به گزارش «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی در نشست صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: در مناطق حاشیه شهر یزد و به‌ویژه حریم شهر و بیرون از گستره، زمین‌های افتاده فراوانی وجود دارد که برخی از آن‌ها به‌دست شماری سودجو جداسازی شده و به مردم فروخته می‌شود.

 وی ادامه داد: بخشی از این زمین‌ها نیز در مناطق کمتر برخوردار است و چون با مبالغ کمتر به فروش می‌رسد مردم ضعیف جامعه نسبت به خرید این زمین‌ها اقدام می‌کنند و سپس مردم در برابر شهرداری قرار داده می‌شوند و جداسازی کننده نخستین، هرگونه پرداخت هزینه را نیز با تعهد بر دوش خریدار قرار می‌دهد.

 رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در صورت ملاحظه‌کاری در این زمینه مردم ضرر می‌کنند و اگر هم اقدام قانونی شود باید حکم تخریب داده شود، که بازهم افرادی که بدون تحقیق نسبت به خرید این زمین‌ها اقدام کرده‌اند، ضرر می‌کنند و لذا باید در این زمینه اقدام قانونی صورت گیرد و از ارگان‌های متولی و دستگاه‌های اجرایی درخواست همفکری و مساعدت در این زمینه را داریم.

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از