حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد:

تمهیدات برای بازگشت زائران یزدی مهیا شد

تمهیدات برای بازگشت زائران یزدی مهیا شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران اربعین گفت: تمهیدات استان برای بازگشت زائران اربعین از مرزها به استان یزد مهیا شده است.

محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری یزدرسا اظهار کرد: راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با استقرار ناوگان حمل‌ونقل در مرزها کار جابه‌جایی زائران را تسهیل می‌کند.

وی با بیان اینکه موج بازگشت زائران از چند روز پیش آغاز شده است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم از امروز و فردا موج بازگشت زائران را در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران شاهد باشیم؛ مرز تردد عمده زائران در سفر بازگشت، مرزهای چذابه و مهران بوده است.

رستگاری تصریح کرد: تاکنون با تلاش انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی، زائران را از پایانه‌های مرزی به استان یزد اعزام کرده‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد گفت: برآورد می‌کنیم تا پایان سفر اربعین میزبان حدود 17 هزار زائر باشیم؛ با برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاشیم تا اعزام زائران در هر سه مرز را پوشش دهیم.

وی در رابطه با پایان زمان بازگشت زائران اربعین اظهار کرد: در سال‌های گذشته خدمات حمل‌ونقل مسافر تا روز اربعین ادامه داشت؛ اما امسال با توجه به اینکه اربعین روز چهارشنبه است، پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان روز جمعه شاهد حضور زائران باشیم که تا آن زمان خدمت‌رسانی به زائران ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از