حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش در یزد:

توانمندسازی سمن‌های جوانان را دنبال می‌کنیم

توانمندسازی سمن‌های جوانان را دنبال می‌کنیم

مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد ظرفیت بزرگی دارند که توانمندسازی سمن‌ها باید مورد توجه باشد تا بتوانند با برنامه‌های کلان و تأثیرگذار جوانان را جذب کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، علی پارسانیا که شب گذشته در سفر به یزد به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان در جمع دبیران سمن‌های جوانان استان یزد حضور یافته بود، با تبریک هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد ظرفیت بزرگی دارند که توانمندسازی سمن‌ها باید مورد توجه باشد تا بتوانند با برنامه‌های کلان و تأثیرگذار جوانان را جذب کنند. 

وی افزود: البته در بحث توانمندسازی، منظور آموزش نیست بلکه با سپردن کار به سمن‌ها، جوانان در حوزه‌های مختلف به ویژه مدیریت کسب تجربه کنند.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان بیان داشت: سمن‌ها باید در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف مطالبه‌گر باشند و با شناخت دقیق و جامع از مشکلات و معضلات موجود، با برنامه‌ریزی و ارائه طرح‌های مختلف درصدد رفع مشکلات برآیند.

پارسانیا اضافه کرد: تلاش کردیم تا حضور جوانان در قالب سمن‌ها تسهیل پیدا کند و سعی شده تا نقش حمایتی خود را به درستی انجام دهیم و انتظار داریم سمن‌ها نیز در راستای اهداف و سیاست‌های موجود گام برداشته و دست از تلاش برندارند.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در حوزه مشارکت‌های اجتماعی گفت: این مهم نشان از فعالیت خوب در جذب جوانان و فعال بودن سمن‌های این استان است که اقدامات چشمگیر و نوآورانه سمن‌های جوانان استان را به همراه داشته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از