حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل امور اقتصادی استانداری یزد:

توزیع گوشت گرم در شرایط مطلوب انجام می‌گیرد

توزیع گوشت گرم در شرایط مطلوب انجام می‌گیرد

مدیرکل امور اقتصادی استانداری یزد گفت: به منظور مدیریت مطلوب‌تر، توزیع گوشت گرم در مراکز متعدد از جمله سکوهای تنظیم بازار و شرکت‌های تعاونی ادارات و واحدهای بزرگ صنعتی صورت می‌گیرد.

محمدرضا پاکدل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» در رابطه با فرآیند توزیع گوشت گرم در استان یزد اظهار کرد: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار، علاوه بر آنکه گوشت گرم در سکوهای تنظیم بازار توزیع می‌شود، شرکت تعاونی‌های ادارات مختلف نیز در توزیع آن مشارکت دارند.

وی ادامه داد: توزیع گوشت گرم؛ به ترتیب و بر اساس ضریب جمعیتی، در تمام شهرستان‌های استان توزیع صورت می‌گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری یزد افزود: با توجه به نظر فرمانداری و جهادکشاورزی هر شهرستان، از طریق سکوهای تنظیم بازار و احتمالا شرکت تعاونی ادارات توزیع صورت می‌گیرد. البته در حال پیگیری هستیم تا سهمیه توزیع گوشت گرم در اختیار شرکت تعاونی صنایع و واحدهای تولیدکننده در استان یزد نیز قرار گیرد.

وی بیان کرد: فرآیند توزیع به‌گونه‌ای است که گروه‌های با درآمد پایین، از جمله کارگران و کارمندان در اولویت قرار گیرند.

پاکدل با بیان اینکه توزیع گوشت گرم صرفاً در سکوهای تنظیم بازار، ممکن است تشکیل صفوف طولانی را به دنبال داشته باشد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده تا با روالی که در فرآیند ورود محموله‌های گوشت گرم وارداتی طی می‌شود، گروه‌های مختلف جامعه از آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: فرآیند توزیع و عرضه گوشت گرم وارداتی، به منظور مدیریت مطلوب‌تر در مراکز متعدد از جمله سکوهای تنظیم بازار و شرکت‌های تعاونی ادارات و واحدهای بزرگ صنعتی و تولید‌کننده صورت گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از