حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد:

توطئه‌های دشمنان برای مردم ایران نخ‌نما شده است

توطئه‌های دشمنان برای مردم ایران نخ‌نما شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با اشاره به گذشت یک سال از ناآرامی‌های سال گذشته گفت: توطئه و فتنه‌های دشمنان برای مردم ایران نخ‌نما شده و شاید به صورت مقطعی بتوانند برخی را فریب دهند ولی در نهایت شکست خورده میدان خواهند بود.

سیدمصطفی آقایی در گفتگو با «یزدرسا»، با اشاره به گذشت یک سال از ناآرامی‌های سال گذشته، گفت: دشمن همواره طی سال‌های گذشته به دنبال ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده است اما بصیرت مردم موجب شد توطئه‌های دشمنان شکست بخورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد افزود: دشمنان این نظام و انقلاب اسلامی از همان زمان که امام خمینی(ره) نهضت اسلامی را شکل داد و مبارزه با استکبار را سرلوحه کار خود قرار داد، به دنبال اقدامی بودند که اجازه ندهند این انقلاب شکل بگیرد و به پیروزی نهایی برسد.

وی عنوان کرد: در ناآرامی‌های سال گذشته دشمن در فضای مجازی به شکلی عمل کرد تا با فریب مردم و به‌ویژه نسل جوان و نوجوان اعتقادات و باورهای آن‌ها را سست کند و آنها به انحراف کشیده شوند.

آقایی گفت: دشمن به دنبال ایجاد فرهنگ بی‌بندوباری در بین جوانان بود، آنها به نوجوانان خشونت تعلیم دادند و با شایعه‌سازی و دروغ تلاش داشتند اوضاع را به شکلی نشان دهند که کار نظام اسلامی تمام شده است.

آقایی با بیان اینکه معاندان سعی داشتند با انتشار اخبار کذب و دروغ جو عمومی و فضای مجازی را علیه نظام اسلامی نشان دهد، گفت: توطئه و فتنه‌های دشمنان برای مردم ایران نخ‌نما شده است و آنها شاید به صورت مقطعی بتوانند برخی را فریب دهند ولی در نهایت باید بدانند که مغلوب هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با اشاره به نقشه بر آب شدن توطئه‌های شوم دشمنان از بدو انقلاب تاکنون، اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام نگذاشتند یک وجب از خاک این سرزمین به اشغال دشمن در بیاید و همچنان این انقلاب پویا و فعال با ملتی بابصیرت به پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: دشمنان در جنگ‌های ترکیبی درصددند تا از همه نقاط ضعف بهره ببرند و ما باید به هر نحو ممکن در مقابل آنها بایستیم و آمادگی کافی برای روبرو شدن با جنگ شناختی دشمن را داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از