حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیر دفتر امور کارگزاران زیارت یزد خبر داد:

ثبت‌نام 69 هزار یزدی برای پیاده‌روی اربعین

ثبت‌نام 69 هزار یزدی برای پیاده‌روی اربعین

مدیر دفتر مدیریت و امور کارگزاران حج و زیارت یزد از ثبت‌نام 68 هزار و  828 نفر در استان یزد برای شرکت در راهپیمایی اربعین خبر داد.

سید حسن کلانتر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به آمار ثبت‌نام در پیاده‌روی اربعین گفت: 68 هزار و  828 نفر در استان یزد برای شرکت در راهپیمایی اربعین ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه یزدی‌ها معمولاً مرز شلمچه را برای خروج از کشور انتخاب می‌کنند، افزود: از مجموع  ثبت‌نامی‌های پیاده‌روی اربعین در استان یزد، 26 هزار و 7 نفر زن و 42 هزار و 821 نفر مرد هستند 

مدیر دفتر مدیریت و امور کارگزاران حج و زیارت یزد با اشاره به اطلاعیه جدید این سازمان گفت: زائران توجه داشته باشند که آدرس، نام و شماره تلفن همراهان را در جیب یا وسایل افراد سالخورده و کودکان قرار دهند تا در صورت گمشدن، مسئولان امر در کم‌ترین زمان بتوانند آنها را به آغوش همراهان بازگردانند.

وی ادامه داد: زائران عزیز عبور از مرزهای باشماق و تمرچین را برنامه خود قرار دهند، این مرزها از شرایط مناسبی برای زائران گرامی به‌خصوص شرایط آب و هوایی و نبود اذحام جمعیت برخوردار هستند.

کلانتر با بیان اینکه تمام خدمات ازائه شده به زائران پیاده‌روی اربعین صررفا منوط به ثبت‎‌نام در سامانه سماح    https://samah.haj.ir  است، گفت: زائران تا چهارم شهریورماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام برای پیاده‌ری اربعین در سامانه سماح اقدام کنند و تا نهم شهریورماه نیز فرصت خروج از کشور را دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از