حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیر روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر یزد تشریح کرد:هلال‌احمر

جزئیات سفر یک‌روزه دبیرکل جمعیت هلال‌احمر به یزد

جزئیات سفر یک‌روزه دبیرکل جمعیت هلال‌احمر به یزد

مدیر روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان جزئیات سفر یک روزه یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر و هیئت همراه که فردا صبح وارد یزد خواهند شد، را تشریح کرد.

محمدمهدی اقبالی در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: در ابتدای سفر دبیرکل جمعیت هلال‌احمر، با حضور در جمعیت هلال‌احمر استان در جلسه شورای اداری این نهاد و سپس در جلسه مشورتی با منتخبین اعضای هلال‌احمر حضور خواهد یافت.

مدیر روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان یزد ادامه داد: با توجه به برگزاری بزرگداشت شهدای سلامت استان در سالن دکتر جوادی بیمارستان شهید صدوقی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر سخنران ویژه این مراسم خواهد بود؛ در این مراسم از کتاب شهدای امدادگر هلال‌احمر استان با عنوان «حماسه هلال» رونمایی خواهد شد.

وی گفت: همچنین در ادامه برنامه یک‌روزه دبیرکل جمعیت هلال‌احمر دیدار با فاطمی، استاندار یزد و سپس شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان در سالن همایش شهدای امدادگر هلال‌احمر را در برنامه دارد.

اقبالی با اشاره به دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه دبیرکل جمعیت هلال‌احمر به یزد عنوان کرد: دیدار با یکی از خانواده‌های شهدای امدادگر استان و بازدید از چند پروژه استان از دیگر برنامه‌های این مقام مسئول خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از