حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
در شهرستان بافق چه خبر است؟؛

حاشیه‌نگاری راهپیمایی بهمن امسال در بافق

حاشیه‌نگاری راهپیمایی بهمن امسال در بافق

۲۲ بهمن امسال در شهرستان بافق همچون گذشته پرشور و پررنگ برگزار شد و مردم برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب به میدان آمدند.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، شروع رسمی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان بافق ساعت ۹ و نیم صبح اعلام شده بود ولی مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان بافق از حدود ساعت ۸ صبح در محل شروع راهپیمایی که ساختمان بسیج شهرستان اعلام شده بود تجمع کرده بودند و در این بین حضور خانوادگی مردم شهرستان بافق جالب توجه بود به نحوی که برخی خانواده‌ها حتی کودکان خود را که سوار کالسکه کرده و به این مراسم آورده بودند.

*رؤسای جمهور آمریکا و اسرائیل سیبل سرگرمی مردم بافق

برخی نوجوانان و جوانان شهرستان بافق دوست داشتند این حضورشان در راهپیمایی ثبت شود و یادگاری از این روز داشته باشند به همین دلیل بساط سلفی گرفتن نوجوانان به شدت رواج داشت و در گوشه گوشه مراسم شاهد گرفتن عکس‌های سلفی و خانوادگی هستیم که این شور و شوق نوجوانان نیز معنی خاص خود را دارد.

 

 

حاشیه‌نگاری راهپیمایی بهمن امسال در بافق

یکی دیگر از حاشیه‌های راهپیمایی مردم ولایتمدار شهرستان بافق ساخت آدمک‌هایی از چهره‌های روسای جمهور آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بود که در یکی از غرفه‌ها نصب شده بود و نوجوانان به عنوان سیبل از این آدمک‌ها استفاده می‌کردند.

مردم بصیر شهرستان بافق صبح امروز با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون پیروزی انقلاب اسلامی و تصاویر امامین انقلاب اسلامی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر ایستادگی بر مسیری که در سال ۵۷ شروع شد تاکید کردند و بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

*مباحث سیاسی نقل مجلس راهپیمایی امسال

از نکات جالب توجه راهپیمایی امسال با توجه به اینکه در ۱۱ اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود بحث‌های سیاسی در میان مردم است که در مورد کاندید اصلح با یکدیگر بحث می‌کنند و البته حضور برخی کاندیداها در مراسم راهپیمایی امروز نیز از نکات جالب توجه است.

 

حاشیه‌نگاری راهپیمایی بهمن امسال در بافق

در انتهای مسیر راهپیمایی که مسجد جامع است گروه‌های سرودی متشکل از نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ به اجرای سرود می‌پردازند که شعری پرمفهوم دارد با این مضموم که آرمان‌های انقلاب محقق خواهد شد و دشمن نخواهد توانست مانع پیشرفت کشور شود و امروز در آستانه فتح قله‌ها هستیم.

 

 

در این راهپیمایی همگان از اقشار مختلف جامعه آمدند و به دشمنان نشان دادند که در کنار یکدیگر قله‌های افتخار را فتح خواهند کرد که در حقیقت مردم بافق مانند مردم دیگر نقاط این سرزمین عزیزمان با حضور دشمن‌شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عشق انقلاب و سربلندی وطن، یکپارچه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را فریاد زدند و یک بار دیگر به دشمنان این انقلاب اثبات کردند که مردمان این سرزمین علیرغم مشکلات اما همیشه پشتیبان این انقلاب که برآمده از دل مردم است خواهند بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از