حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد:

حال 14 مصدوم حادثه اتوبوس پاکستانی وخیم است

حال 14 مصدوم حادثه اتوبوس پاکستانی وخیم است

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد حال 14 نفر از 23 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی در یزد را وخیم اعلام کرد.

محمد علی ملک‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی در دهشیر شهرستان تفت گفت: در این حادثه 28 نفر با تأیید پزشکی قانونی در صحنه جان خود را از دست داده‌اند و 23 نفر نیز مصدوم شدند.

وی ادامه داد: برای این حادثه که ساعت 21:54 شب گذشته رخ داد، 10 کد آمبولانس اورژانس و 9 کد امدادی هلااحمر به صحنه حادثه اعزام شدند و مصدومان حادثه را به مراکز درمانی انتقال دادند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با بیان اینکه همه سرنشینان این اتوبوس پاکستانی بودند، عنوان کرد: مصدمان این حادثه به بیمارستان‌های یزد، تفت و ابرکوه منتقل شدند و در حال دریافت خدمات درمانی هستند، ضمن اینکه حال ۱۴ نفر از این مصدومان وخیم گزارش شده است.

وی افزود: این اتوبوس از کشور پاکستان به مقصد عراق برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در حال عزیمت بوده است که متأسفانه در استان یزد دچار این حادثه شد و اتوبوس نیز متعلق به کشور پاکستان بوده و صرفاً از کشور ایران عبور می‌کرده است.

ملک‌زاده گفت: براساس نظر کارشناسان نقص فنی خودرو، فرسودگی خودرو و عدم آشنایی راننده به مسیر و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه دلخراش بوده است.

وی یادآور شد: هماهنگی لازم برای انتقال مصدومان و کشته‌های این حادثه به کشور پاکستان در کوتاه‌ترین زمان در حال انجام است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از