حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

حضوری نویسی بزرگ خوشنویسان یزدی برگزار می‌شود

حضوری نویسی بزرگ خوشنویسان یزدی برگزار می‌شود

امروز عصر و به مناسبت عید غدیر خم و همچنین دهه امامت و ولایت برنامه حضوری نویسی بزرگ خوشنویسان یزدی در بهشت هنر یزد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ۵ تیرماه و هم‌زمان با شب عید غدیر خم و همچنین  به مناسبت دهه امامت و ولایت در محل مؤسسه فرهنگی و هنری بهشت هنر مراسم حضوری نویسی بزرگ خوشنویسان یزد برگزارمی شود. 

بنابراین، گزارش این برنامه در راستای سلسله برنامه حضوری نویسی خوشنویسان با موضوعات مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی به همت مؤسسه فرهنگی هنری بهشت هنر جاوید و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد عصر امروز  برپا می‌شود. 

شایان‌ذکر است در پایان و بعدازاین مراسم به سه اثر برگزیده هدایایی اهدا خواهد شد و همچنین به انتخاب داوران اثر برگزیده به زیور طبع آراسته و درنهایت به شکل پوستر منتشر خواهد شد. 

خوشنویسان شرکت‌کننده در این برنامه شکوهمند، اشعار و احادیث، کلمات قصار با محوریت فلسفه وجودی غدیر را در رشته‌های نستعلیق، نسخ، ثلث تحریری و در ژانر‌های سیاه‌مشق، چلیپا، کتابت، قطعه وسطرتحریر کتابت خواهند نمود. 

گفتنی است این مراسم از ساعت  ۱۶/۳۰  در محل مؤسسه فرهنگی و هنری بهشت هنر جاوید به آدرس خیابان امام خمینی، کوچه ۹ خواجه خضر، بعد از آب‌انبار، خانه بهشت برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از