حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان یزد مطرح کرد:

حضور بانوان در جامعه مشتی بر دهان یاوه‌گویان

حضور بانوان در جامعه مشتی بر دهان یاوه‌گویان

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: حضور موفق و اثرگذار بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه ایران اسلامی مشتی بر دهان یاوه‌گویان است.

محمدرضا عرشیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به یاوه‌گویی دشمنان در خصوص عدم توجه به نقش بانوان در نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: حضور موفق و اثرگذار بانوان در دستگاه قضا مشت محکمی بر یاوه‌گویی دشمنان است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: سال گذشته، سالی پرچالش برای دستگاه قضایی در حوزه‌های مختلف به ویژه در دوران نا مبارک اغتشاشات بود؛ چرا که دشمن با تمام قوا به میدان آمد تا این نظام ریشه‌دار را به خیال باطل خود از پای در آورد.

وی با اشاره به هجمه‌های وارد شده در دوران اغتشاشات بر دستگاه قضایی گفت: فشارهای روحی و روانی کار را برای کارکنان این مجموعه در دوران اغتشاشات بسیار سخت کرده بود؛ اما اقتدا به شهدای حادثه هفتم تیر و شهید بهشتی باعث شد تا مجموعه قوه قضاییه از این آزمون سربلند بیرون آید.

وی اهمیت وجود روحیه و تفکر انقلابی در زمان حاضر را در راستای گره‌گشایی از موانع و مشکلات کشور موثر دانست و ابراز کرد: بهره‌گیری از این تفکر و منش در جهت عمل به وظایف و ارائه خدمات صادقانه به مردم، همواره یک اصل مورد تاکید است.

عرشیان افزود: تفکر و روحیه انقلابی، عامل مهم در ایستادگی در مقابل دشمنان نظام و ملت بوده و علت اصلی موفقیت‌های روزافزون و پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به حوادث اخیر غزه و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفت: حقوق بشر در دست کشورهای غربی ابزاری برای استفاده علیه سایر کشورها تبدیل شده، اما در کشورهای منادی حقوق بشر چشم خود را بر روی این جنایات بسته اند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از