حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی:

حق شهید رئیسی جز شهادت نبود

حق شهید رئیسی جز شهادت نبود

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: حق شهید آیت‌الله رئیسی، این رئیس‌جمهور خدوم و مردمی جز شهادت نبود.

محمدرضا دشتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس‌جمهور کشور ایران در سانحه هوایی عصر یکشنبه، اظهار کرد: امروز در سراسر ایران اسلامی باید به‌جانب شمس‌الشموس، امام علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) روی آوریم و در روز تولدش، شهادت خادم صدیقش را تسلیت بگوییم.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی یار وفادار امام و رهبری، خدمتگزار بی‌ریای مردم و کسی بود که همیشه در میدان بوده و در میدان بودن را بر پشت میز نشینی ترجیح داد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خادم‌الرضا امروز مهمان امام رئوف امام رضا (ع) است، ادامه داد: دومین ابرمرد شهید میدان، در دشت، کوه و جنگل، باران و برف دنبال کار مردم بود و امروز باید شهادت دومین رئیس‌جمهور شهید را تسلیت بگوییم.

دشتی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه شهادت هنر مردان خدا است، تصریح کرد: هشتمین رئیس‌جمهور در روز تولد امام هشتم (ع) به شهادت رسید و حق این رئیس‌جمهور خدوم و مردمی جز شهادت نبود.

وی با بیان اینکه من سال‌ها در دستگاه قضا با رئیس‌جمهور کار کردم، گفت: حقیقتاً تمام هم‌وغم این شهید بزرگوار مردم بود و برای مردم تلاش کرد و امروز پاداش خود را گرفت و این‌گونه در دنیا عزتمند و جاودانه شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همه مردم حتی کسانی که به آقای رئیسی انتقاد داشتند، همه غمگین و ناراحتند؛ چراکه می‌دانند چه گوهری را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه مانند ماهی که در آب هستیم، امروز متوجه شدیم که چه گوهری را از دست دادیم، افزود: مردی خستگی‌ناپذیر که برای رسیدگی به امورات مردم از این استان به آن استان می‌رفت و عشق خدمت به مردم را داشت، از دست دادیم.

دشتی با بیان اینکه صمیمانه به مردم استان یزد و شهرستان اردکان تسلیت می‌گویم، ادامه داد: هر موقع با شهید رئیسی در مورد مسائل استان صحبت کردم، رسیدگی کرد؛ مخصوصاً در موضوع جاده یزد طبس که وقتی گفتم «جناب رئیس‌جمهور شما خادم‌الرضا (ع) هستید، خیلی از زائران علی بن موسی‌الرضا (ع) در این راه متأسفانه تصادف و فوت می‌کنند»، همان روز دستور رسیدگی را داد؛ می‌خواهم بگویم عزیز گران‌قدری را از دست داده‌ایم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از