حالت تاریک
چهارشنبه, 02 خرداد 1403
حاشیه‌ای بر متن حضور مردم میبد؛

حماسه حضور میبدی‌ها در جشن 45 سالگی انقلاب

حماسه حضور میبدی‌ها در جشن 45 سالگی انقلاب

مردم ولایتمدار شهرستان میبد از کوچک و بزرگ امروز با در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی در جشن انقلاب حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز در شهرستان میبد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، این مراسم از ساعت 9 صبح با حرکت پرشور مردم این شهرستان در مسیرهای منتهی به میدان جانباز آغاز شد و با تجمع حماسی مردم در این میدان به سمت مصلی بزرگ آیت‌الله اعرافی ادامه یافت.

مردم ولایتمدار شهرستان میبد از کوچک و بزرگ با در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی و بادکنک‌هایی که سه رنگ زیبای پرچم کشورمان بر آن نقش بسته است 45 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

در این مراسم در آسمان شهر میبد به خصوص مسیر میدان جانباز تا مصلی آیت‌الله اعرافی شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» که با مشت‌های گره‌کرده به هوا خاسته است طنین‌انداز می‌شود.

حماسه حضور میبدی‌ها در جشن 45 سالگی انقلاب

کودکان میبدی با شور و نشاطی که در این جشن انقلاب دارند و از صبح زود برای شرکت در این جشن بزرگ به خیابان آمده‌اند پیش از شروع مراسم راهپیمایی در صف غرفه شهرداری برای دریافت بادکنک‌های رنگی با سه رنگ پرچم کشورمان قرار گرفته بودند و در خیل جمعیت این بادکنک‌های رنگی نشاندهنده حضور باشکوه دهه نودی‌ها در این مراسم است.

 

 کودکانی که حضورشان یادآور دختری با گوشواره قلبی و کاپشن صورتی است که به دست از خدا بی‌خبران و تروریست‌های زمان به شهادت رسید،  یقینا حضور درجشن انقلاب نیز آرزوی آن کودک بود و او را نیز به وجد می‌آورد و حضور پرشور در این روز بزرگ مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس خواهد بود که از هر جنایتی به خصوص کشتار زنان و کودکان مظلوم فلسطین و غزه فروگذار نبوده‌اند.

حماسه حضور میبدی‌ها در جشن 45 سالگی انقلاب

مردم شهرستان میبد در جشن انقلاب چهلمین روز حادثه تروریستی شهر کرمان را نیز که در آن جمعی از هموطنانمان به شهادت رسیدند گرامیداشتند و با در دست داشتن تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و امامین انقلاب با آرمان‌های سردار شهید و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و شعارهای «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده »، «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای»، «وای اگر خامنه‌ای اذن جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» سر دادند.

 

امروز هر قشری از مردم ولایتمدار میبد در جشن 45 سالگی انقلاب حماسه‌آفرین بودند، از کودکانی که در این فصل سرد سال با جای گرفتن در آغوش مادرشان در این مراسم حضور داشتند تا دهه هشتادی ونودی‌ها که آینده‌سازان این نظام و کشور هستند و با حضور خود تجدید بیعتی دوباره با شهدای این مرز و بوم کردند، حضور پیرمرد و پیرزنان میبدی نیز که عصا به دست در این مراسم حضور پیدا کردند نشان می‌دهد با گذشت عمر هر چه بیشتر قدردان این انقلاب و دستاوردهای آن هستند و تا پای جان از آرمان‌های آن دفاع خواهند کرد.

 

حماسه حضور میبدی‌ها در جشن 45 سالگی انقلاب

اجرای سرود دانش‌آموزی، برپایی غرفه‌های نقاشی کودکان و خوشنویسی، ایراد سخنرانی و قرائت بیانیه پایان مراسم از دیگر برنامه‌های راهپیمایی 22 بهمن در میبد بود البته برپایی جشن محدود به امروز نبود و شب گذشته نیز مردم ولایت مدار میبد با حضور در مصلی آیت الله اعرافی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند و ندای الله اکبردر آسمان میبد طنین‌انداز و آسمان نورافشانی شد و با اجرای پرصلابت و زیبای  گروه‌های سرود دانش آموزی شهید سلیمانی همراه بود.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از