حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مسئول‌دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان یزد:

خوش‌به‌حال کسانی‌که در انجام مسئولیت خود سربلند هستند

خوش‌به‌حال کسانی‌که در انجام مسئولیت خود سربلند هستند

مسئول‌دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان یزد با بیان اینکه دیر یا زود برای هر مسئولی آیین تکریم یا معارفه برگزار می‌شود، گفت: خوش به حال کسانی که در انجام مسئولیت خود سربلند هستند.

 به گزارش «یزدرسا»؛ حجت‌الاسلام مجتبی شعشعی در آیین تکریم و معارفه مدیران جمعیت هلال‌احمر استان یزد اظهار کرد: بنا به فرموده امام على عليه‌السلام فرصت، چون ابر در گذر هستند و باید فرصت برای انجام کار خوب را غنیمت شماریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان یزد ادامه داد: دکتر محسن حرازی‌زاده حدود ۶ سال است که در این جمعیت خدمت کرده‌اند؛ این برنامه تکریم و معارفه برای همه ما که در هر گوشه از ایران عزیز این مسئولیت را بر عهده گرفته‌ایم، اتفاق خواهد افتاد. خوشا به حال آنان که در مراسم تکریمشان با دلی آرام و قلبی مطمئن مسئولیت خود را تحویل می‌دهند.

وی تصریح کرد: دکتر محسن حرازی‌زاده در کار خود به جد متخلق به اخلاق اسلامی بودند و از خانواده استاد حرازی‌زاده غیرازاین انتظار نمی‌رفت.

شعشعی اضافه کرد: همچنین خوشحالیم که جوانی مؤمن، متعهد و انقلابی از بدنه جمعیت هلال‌احمر قبول مسئولیت کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان یزد در پایان از مسئولان استان به‌خاطر آنکه به نیرو‌های هلال‌احمر اطمینان کردند و فردی از خود جمعیت هلال‌احمر برای این مسئولیت برگزیدند، تشکر کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از