حالت تاریک
چهارشنبه, 18 مهر 1403
خون شهید نصرالله پشتوانه جبهه مقاومت است
امام جمعه بهاباد:

خون شهید نصرالله پشتوانه جبهه مقاومت است

امام جمعه بهاباد با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در ضایحه لبنان و ترور شهید سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان گفت: خون شهید سید حسن نصرالله و یاران او بزرگ ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در جهان اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، حجت‌الاسلام والمسلمين علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بهاباد که با حضور پرشور نمازگزاران جمعه در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با اشاره به شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان شهید سید حسن نصرالله توسط رژيم سفاک صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با جنایت‌های خود در تلاش است، امت اسلامی را تضعیف کند، اما تاریخ اسلام ثابت کرده که هر بار سرداری به شهادت می‌رسد، سرداری دیگر راه او را ادامه می‌دهد. 

وی ادامه داد: خون شهید سید حسن نصرالله در نهایت به نابودی این رژیم جنایتکار خواهد انجامید.

امام جمعه بهاباد افزود: دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به‌ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب‌الله تا همیشه تاریخ زنده است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از یک‌سال پیش اصرار بر امت‌سازی در کشور و جامعه اسلامی داشتند.

ابراهیمی بشکانی ادامه داد: طبق آیه ۹۲ درسوره انبیاء امت‌سازی حول سه محور وحدت ملی، وحدت منطقه‌ای و وحدت بین‌المللی شکل می‌گیرد که اگر ما امت‌ها با هم وحدت داشته باشیم، هیچ دشمنی نمی‌تواند کوچک‌ترین ضربه‌ای به ما بزند.

امام جمعه بهاباد همچنین به عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ توسط سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: اقدام مقتدرانه و تلافی‌جویانه سپاه پاسداران در عملیات موشکی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی بود که نه‌تنها کام ملت ایران، بلکه همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه را شیرین کرد.

 بشکانی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ جهان را تحت تأثیر قرار داده و قدرت ایران را به نمایش گذاشت، گفت: رژیم صهیونیستی جرأت پاسخ به جمهوری اسلامی ایران را ندارد و قادر نخواهد بود حمله‌ای را به مواضع جمهوری اسلامی ایران ترتیب دهد، چون از قدرت نظامی ایران واهمه دارد و این مرهون خون پاک شهدا است.

امام جمعه بهاباد در بخش دیگری از خطبه‌ها به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و ضمن تبریک هفته فراجا به دلاورمردان نیروی انتظامی از خدمات نیروی انتظامی (فراجا) قدردانی کرد و مدافعان امنیت را مظهر اقتدار و مایه رأفت و رحمت برای مردم ایران دانست.

بشکانی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی و ایثار و از خودگذشتگی، از امنیت کشور دفاع می‌کند تا دشمن به خواسته خود در ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی دست نیابد، گفت: نیروی مردمی انتظامی با از خودگذشتگی و ایثار، ستون امنیت کشور و مظهر اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه بهاباد با اشاره بر وجود اتباع خارجی در شهرستان و قرارگرفتن این شهرستان در کویر و نا امنی که می‌توانست پدید آید، از تلاش نیروهای فراجا برای برقراری بیشتر امنیت در این شهرستان قدردانی کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از