حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
چراغ راه؛

دعا را از یاد نبرید

دعا را از یاد نبرید

شهید علی‌اکبر دانشی کهنی ۱۲ مرداد ۱۳۴۰ در روستای قریه علی تابعه شهرستان بافق یزد به دنیا آمد و سرانجام ۱۰ مهر ۱۳۶۳ در کوشک بر اثر اصابت ترکش و گلوله به سر به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، شهید علی‌اکبر دانشی کهنی ۱۲ مرداد ۱۳۴۰ در روستای قریه علی تابعه شهرستان بافق یزد به دنیا آمد و تا پایان دوره ابتدایی تحصیل کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان پاسدار راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۱۰ مهر ۱۳۶۳ در کوشک بر اثر اصابت ترکش و گلوله به سر به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

 

 در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

 

از شما ملت غيور و مسلمان می‌خواهم كه دست از حسين زمان خمينى كبير برنداريد و جدايى از اين اسطوره تقوا را حرام بدانيد.

و اى انقلاب عزيز اسلامى سيراب شو از خون ما، ايستادگى خود را ادامه بدهيد، اى بازوان انقلاب، انقلاب از خون جوشان ما تداوم دارد اى اسلاميان برخروشيد و به رهبرى اين رهبر كبير پرچم اسلام را در سراسر جهان به اهتزاز درآوريد. اى جوانان همه مسئوليد در برابر ملتهاى تحت ستم فلسطين، لبنان، عراق و ..... برخيزيد، بكوشيد تا به يارى الله آنها را از زير يوغ چپاولگران نجات دهيد. و اى مردم بى تفاوت نباشيد و هر كدام به دست خود تا مى توانيد بكوشيد، كارگر در كارخانه، سرباز در جبهه، معلم در مدرسه روحانى در اجتماع، و همه مردم در صحنه. هر كدام مى توانيد فعاليت كنيد تا اين انقلاب رابه پيروزى كامل برسانيد كه مقدمه براى‌انقلاب جهانى حضرت مهدى باشد.

 

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از