حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
استاد آبایی:

دغدغه‌مندان آینده کشور در انتخابات شرکت کنند

دغدغه‌مندان آینده کشور در انتخابات شرکت کنند

یک استاد دانشگاه با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات گفت: افرادی که دغدغه پیشرفت و حرکت رو به جلوی کشور را دارند، هشتم تیرماه در انتخابات شرکت خواهند کرد.

احمد آبایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: سرنوشت جامعه ما در دستان پرتوان ملت است؛ مردم ایران، در نظامی زندگی می‌کنند که از روز اول هویتش با رأی و انتخاب مردم و در طول سال‌های پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی برای هر تصمیم مهم و سرنوشت‌ساز مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و با حضور خودشان حماسه آفریدند.

وی خطاب به مردم ایران گفت: این واقعیت است که پایان هشتم تیر رأی‌گیری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خاتمه خواهد یافت. در این فرصت شروع تا پایان رأی‌گیری، آزمون بزرگی در برابر ما قرار دارد که کسانی که توفیق داشته باشند، در این آزمون بزرگ حضور پیدا کرده و اسم خود را در زمره کسانی که آینده کشور برایشان مهم است، ثبت می‌کنند.

این استاد حوزه خانواده و اخلاق با تأکید بر اینکه ضرورت دارد در رویداد‌های حساس سیاسی کشور، به‌ویژه انتخابات اثرگذار باشیم، اظهار کرد: عزت و اقتدار نظام، پیشرفت کشور، قدرت یافتن کشور در برابر دشمنان، همه این‌ها به میزان مشارکت مردم در انتخابات بستگی دارد.

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری برای اسلام و قرآن، برای ایران، برای مملکت امام زمان (عج) اثربخش است.

آبایی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح بعد از حضور حداکثری محقق خواهد شد، بیان کرد: شهید رئیسی به اعلا علیین پیوست؛ الآن این اختیار را داریم که با انتخاب اصلح، کسی را جای سیدالشهدای خدمت بنشانیم که افکار و روحیات جهادی، انقلابی، مدیریتی و عملکردش شبیه و نزدیک به شهید رئیسی باشد.

وی ادامه داد: گاهی اوقات برخی از مردم بدون در نظر گرفتن اینکه قابلیت‌ها و توانمندی‌های کسی را که می‌خواهند به او رأی دهند، چیست، با تبلیغات، هیجان و با موج رسان‌های، روی یک فرد، بلکه بر اساس جریان، حزب، گروه و دسته تصمیم می‌گیرند.

استاد حوزه خانواده و اخلاق تصریح کرد: مردم دغدغه‌های امنیتی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، اشتغال، ازدواج جوانان، سلامت و... دارند. باید با خود بیندیشیم که چه کسی می‌تواند سکان و قدرت اجرایی کشور را در دست بگیرد که به دغدغه‌ها و مطالبات مردم پاسخ دهد؟ توانمندی، مدیریت، قابلیت، سابقه و عملکرد را بررسی کنیم و بر این اساس انتخاب اصلح داشته باشیم.

وی گفت:‌امیدواریم که ملت شریف ایران در این آزمون بزرگ، سربلند و سرافراز بیرون بیایند؛ و مثل گذشته حماسه‌ای خلق کنند که دشمنان را بیش از گذشته از دشمنی با ملت ایران مأیوس کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از