حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
طی حکمی؛

رئیس دادگستری شهرستان میبد منصوب شد

رئیس دادگستری شهرستان میبد منصوب شد

طی حکمی مرتضی حدادزاده به سمت رئیس دادگستری شهرستان میبد منصوب شد.

 به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری میبد برگزار و از تلاش‌های چندین ساله علیرضا حسین بیگی تقدیر و مرتضی حدادزاده به عنوان رئیس دادگستری شهرستان میبد معرفی شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد در این مراسم گفت: مردم بهترین قاضی عملکرد مسئولین هستند و رضایت مردم بهترین مالک ارزیابی است.

چمران بهارلویی، در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان میبد، مردم داری، تواضع، اخلاق مداری و قانون محوری را شاخصه مهم رئیس سابق دادگستری شهرستان میبد دانست و گفت: فرصت خدمت موهبتی است الهی که انسان می‌تواند با عزم و اراده گره گشای مشکلات مردم باشد.

وی افزود: اهتمام به حل اختلافات با شیوه‌های شبه قضایی، تلاش در جهت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان صنعتی میبد و عزم جدی در زمینه برگزاری شورای حفظ حقوق بیت المال و حل مشکلات مردم و صیانت از اموال عمومی از دیگر موضوعات شاخص عملکردی رئیس سابق دادگستری شهرستان میبد بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد با اشاره به معارفه مرتضی حدادزاده به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان میبد، تصریح کرد: قدر مسلم فرد منتخب برای کرسی ریاست دادگستری شهرستان میبد با توجه به گستردگی، صنعتی بودن، مهاجر‌پذیری شهرستان، فردی، بسیار پیگیر و فعال و پویاست که می‌تواند بر مشکلات این عرصه برآید.

بهارلویی، اظهار کرد: مردمداری، پیگیری امور، تلاش مضاعف و مدیریت ارزنده از شاخصه‌های رئیس جدید دادگستری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش‌امیر مؤمنان در نهج البلاغه، ابراز کرد: در سختی‌ها و تنگنا‌ها انسان باید به سمت خدا فرار کند چراکه امن‌ترین مسیر برای غلبه بر سختی‌ها و پیروزی در آزمون‌های الهی همان دامن حضرت حق است که همه چیز از آن اوست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از