حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر یزد:

رسانه‌های دروغ‌پرداز رو به افول هستند

رسانه‌های دروغ‌پرداز رو به افول هستند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر یزد با اشاره به اینکه سال‌هاست که دشمن رسانه‌های خود را به دروغ‌پردازی علیه منافع ملت ایران به خط کرده است، گفت: به دوران افول رسانه‌های دروغ‌پرداز نزدیک می‌شویم.

سپیده رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: امروز رسانه‌های دروغ‌پرداز که در زمین استکبار فعالیت می‌کنند، در شرایطی محدودتر، منفورتر و بی‌اعتبارتر از همیشه به سر می‌برد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر یزد ادامه داد: در شرایطی می‌گوییم شکست رسانه‌ای استکبار جهانی رخ داده است که بودجه مالی رسانه‌های معاند با ملت ایران به سمت جنگ و درگیری صهیونیست‌ها با غزه روانه شده و به خاطر نبود بودجه این رسانه‌ها به تعطیلی رسیده‌اند.

وی با ابراز خرسندی از بالا رفتن سطح سواد رسانه در بسیاری از جوامع عنوان کرد: طی سال گذشته بسیاری از این رسانه‌های معاند با دروغ‌پردازی، حاشیه‌سازی و فضاسازی پیش می‌رفتند؛ اما دست بسیاری از آنان رو شده است.

رضایی ادامه داد: وقتی اتفاقی در دنیای واقعی رخ می‌دهد و روایت اول را رسانه‌های حق انجام دهند مردم دنیا با چشم واقعیت آن را خواهند دید؛ طوفان الاقصی نمونه بارزی از حقانیت جبهه مقاومت است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر یزد با اشاره به اینکه حقانیت غزه و ثابت شدن آن بر دنیا در حال رخ دادن است، ادامه داد: طوفان الاقصی شرایط دنیا را به‌گونه‌ای می‌توان تغییر داد که دنیا را به دو بخش قبل و بعد از طوفان الاقصی تقسیم کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست امروز از درون در حال فروپاشی است، گفت: تقدیر خداوند متعال به‌گونه‌ای رقم خورده است که امروز استکبار جهانی از راه‌هایی که حتی به ذهنش هم خطور نمی‌کرد، در حال ضربه خوردن است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از