حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
خواننده یزدی:

زندگی و شهادت آیت‌الله رئیسی با شرافت بود

زندگی و شهادت آیت‌الله رئیسی با شرافت بود

خواننده یزدی گفت: زندگی شهید آیت‌الله رئیسی با شرافت بود و حتی نوع مرگ ایشان آن‌هم در زمان خدمت به مردم بیانگر شرافت، خدمت‌گزار بودن به مردم و انسانیت این شهید گرانقدر است.

محسن نشاسته‌گر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی در حادثه سقوط بالگرد اظهار کرد: من به عنوان یک خواننده در مقابل اکثر روسای جمهور و مقامات و مسئولان متعدد کشوری در ادوار مختلف اجرا داشته‌ام، اما اجرایی که در برابر دو شخصیت مهم، شهید آیت‌الله رئیسی و شهید حاج قاسم سلیمانی، داشتم بسیار متفاوت بود.

وی افزود: رفتارهای شخصیتی این دو شهید بزرگوار، نوع احترام، ادب و برخورد این دو شخصیت بسیار نزدیک به یکدیگر بود و اینکه پایان زندگی هر دو این بزرگواران به شهادت منجر شد نشان از تلاش این عزیزان برای خدمت به مردم است، شهادت هر دو عزیز در راه خدمت به مردم بیانگر این است که هر دو در مسیر درستی گام برداشتند.

این خواننده یزدی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی با موسیقی آشنایی نسبی داشتند، گفت: از سوالات شهید آیت‌الله رئیسی در مورد موسیقی متوجه آشنایی نسبی ایشان با موسیقی شدم که این بسیار برای من جالب بود.

وی تصریح کرد: شهادت این خدمت‌گزار مردمی قلب همگان را به درد آورد و افرادی که همیشه مدعی انسانیت بودند چگونه می‌توانند و فریاد انسانیت آنها گوش فلک را کر کرده بود چگونه می‌توانند از مرگ انسانی خوشحال باشند؟ آن هم انسانی شریف و خدوم که در مسیر همین خدمت به مردم به شهادت رسید.

نشاسته‌گر ادامه داد: زندگی شهید آیت‌الله رئیسی با شرافت بود و حتی نوع مرگ ایشان آن‌هم در زمان خدمت به مردم بیانگر شرافت، خدمت‌گزار بودن به مردم و انسانیت این شهید گرانقدر است.

این خواننده یزدی با اشاره به حضور شهید آیت‌الله رئیسی در استان‌های مختلف و پیگیری مشکلات مردم بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی می‌توانست همانند برخی از مسئولان کشور پشت میز بنشیند و مسائل را از پشت میز رصد کند، اما ایشان همیشه در حال خدمت به مردم بود و در میان مردم به بررسی و حل مشکلات آن‌ها می‌پرداخت.

وی در پایان گفت: باید بدانیم که از ابتدای تاریخ تاکنون افراد شریف همواره مورد هجمه و ترور شخصیتی قرار گرفته‌اند، بنابراین حرف‌ها و سخنانی که در مورد ایشان در فضای مجازی منتشر می‌شود ناشی از این است که ایشان با شرافت زندگی کرد و در راه خدمت به مردم با شرافت شهید شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از