حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد خبر داد:

ساخت 25 هزار مسکن مقاوم روستایی در یزد

ساخت 25 هزار مسکن مقاوم روستایی در یزد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: تاکنون 25 هزار واحد مسکن روستایی به صورت مقاوم در سطح روستاهای استان احداث شده است.

علیرضا نادریان‌‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تمامی فعالیت‌های عمرانی روستاها و بعضا شهرها فعالیت دارد.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن که از اولویت‌های دولت سیزدهم به شمار می‌آید مشغول به فعالیت بوده است و تاکنون در ساخت‌و‌ساز 22 هزار واحد در سطح استان فعالیت داشته و دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد افزود: این بنیاد در سطح روستاها در زمینه تهیه و مطالعه طرح‌های هادی، اجرای طرح‌های هادی،  صدور سند روستایی و مسائل مربوط به تملک و واگذاری زمین فعالیت دارد.

وی ادامه داد: تاکنون 25 هزار واحد مسکن روستایی به صورت مقاوم در سطح روستاهای استان احداث شده است که سرمایه خوبی برای استان یزد در حوادث غیر مترقبه در حفاظت از جان و مال مردم است.

نادریان‌زاده افزود: بنیاد مسکن در بحث مسکن محرومان نیز فعالیت دارد و نسبت به ساخت و واگذاری مسکن ارزان قیمت با شرایط خاص به محرومان در سطح استان و مناطق کمتر برخوردار اقدام می‌کند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از