حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون رئیس‌کل دادگستری استان یزد مطرح کرد:

سرنوشت مخالفان انقلاب اسلامی نابودی است

سرنوشت مخالفان انقلاب اسلامی نابودی است

معاون رئیس‌کل دادگستری استان یزد گفت: سرنوشت کسانی که مخالف انقلاب اسلامی هستند نابودی است.

مجید دهقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» درباره شرایط و قدرت بالای جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ایران در موارد و مواجهه‌های بسیاری، قدرت نظامی هوایی و دریایی توانایی بالای خود را در منطقه و جهان در مقابل دشمن نشان داده است؛ هر چند که در چند بخش همچون فضای مجازی و خودروسازی ضعیف است که این موارد هم اگر به‌صورت واقعی به دانشمندان کشور سپرده شود، پیشرفت کرده و قطعاً تقویت خواهد شد.

معاون رئیس‌کل دادگستری استان یزد با مرور وقایع سال گذشته کشور تصریح کرد: تمام معاندان اعلام کردند با ایران در عرصه‌های نظامی زمینی، دریایی و هوایی، توانایی مقابله نداریم؛ بنابراین سه جبهه عبری، عربی و غربی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران تشکیل دادند.

وی با اشاره به حضور ۴۹ کشور در جریان اغتشاشات و ناآرامی‌های سال گذشته در ایران یادآور شد: در جنگ ترکیبی پارسال علیه ایران، دشمنان با استفاده از نیروهای خارجی و نفوذی‌های داخلی که از خارجی‌ها خطرناک‌تر بودند، علیه ایران توطئه کردند؛ اما خوشبختانه در سایه تدبیر و مدیریت صبورانه و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، آن‌ها شکست سهمگینی را تجربه کردند.

دهقان با اشاره به برخی ذلالت‌ دشمنان جمهوری اسلامی در مواردی هم‌چون فرود پهباد آمریکایی در صحرای طبس، اسارت نیروهای دریایی انگلیس و اتفاقات پارسال در ایران گفت: بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از طریق عمان برای ایران نامه داد که چهار نکته را در آن آورد و اولین آن این بوده که ما در اعلام ریاست‌جمهوری خانم رجوی، رئیس گروهک منافقین فریب خورده‌ایم.

وی تأکید کرد: دشمنان این نظام باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران به تمام دنیا می‌رسد و اسلام ناب محمدی جایگزین شیعه انگلیسی، اسلام وهابی و طالبانی و ... خواهد شد و افرادی که طرفدار انقلاب اسلامی نیستند، بدانند اگر مقابل این انقلاب قرار بگیرند ،در هر پست و لباسی، نابود و از بین خواهند رفت.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از