حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

شبکه‌های تخصصی راهنمایی برای فعالیت تشکل‌هاست

شبکه‌های تخصصی راهنمایی برای فعالیت تشکل‌هاست

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: شبکه‌های تخصصی، راهنمایی برای فعالیت تشکل‌ها در حوزه‌های تخصصی است و این شبکه‌ها امکان هم‌افزایی و تبادل تجربیات را در حوزه تخصصی برای تشکل‌ها و سمن‌های جوانان فراهم می‌کنند.

 به گزارش«یزدرسا» به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، زهیر حاجی‌حسینی روز گذشته در نشست هم‌اندیشی با اعضای شبکه تخصصی سمن‌های جوانان میراث فرهنگی و گردشگری استان با عنوان نبض جوانی گفت: شبکه‌های تخصصی، راهنمایی برای فعالیت تشکل‌ها در حوزه‌های تخصصی است و این شبکه‌ها امکان هم‌افزایی و تبادل تجربیات را در حوزه تخصصی برای تشکل‌ها و سمن‌های جوانان فراهم می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد افزود: این شبکه‌ها با هدف شناسایی مسائل و مشکلات موجود در حوزه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد، هم‌افزایی و تعامل اعضای شبکه در موضوعات مشخص، فعالسازی و ارتقای ظرفیت‌های کمی و کیفی سمن‌ها، برقراری تعامل با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط و همچنین آموزش و حمایت مادی و معنوی از اعضای سازمان‌های مردم نهاد تشکیل و راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه سمن‌های میراثی به دلیل جایگاه مردمی که دارند باید خود را شریک و تأثیرگذار در امر سیاست‌گذاری بدانند، اظهار داشت: هر یک از شبکه‌های تخصصی دارای شورای تخصصی است که این شوراها الگو و نقشه راه را برای شبکه‌ها مشخص کرده و همچنین بر عملکرد صحیح و انجام درست کارها نظارت دارند.

حاجی حسینی ادامه داد : کمبود امکانات و مسائل مالی قطعا وجود دارد ولی نباید مانع فعالیت و تلاش باشد، بلکه باید برنامه‌ریزی شود تا از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود و در موضوعات مختلف گام برداشت.

در این نشست، اعضا شبکه تخصصی میراث فرهنگی و گردشگری مسائل خود را با مدیرکل ورزش و جوانان استان و محمدی معاون امور جوانان این اداره کل مطرح کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از