حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
استاد آبایی:

شرکت در انتخابات حکایت پیرزن خریدار یوسف‌ است

شرکت در انتخابات حکایت پیرزن خریدار یوسف‌ است

یک استاد دانشگاه با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات گفت: حکایت شرکت در انتخابات، حکایت پیرزنی است که می‌خواست حضرت یوسف را به کلاف نخ بخرد.

احمد آبایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: یوسف را آوردند به شهر، اهل شهر آمدند یوسف را دیدند، حاضر بودند ثروت‌های زیادی بدهند و یوسف را بخرند، همه خریدار بودند، کسی فکر نمی‌کرد که پول و ثروت من کم است و یوسف را به من نمی‌دهند.

وی ادامه داد: حتّی پیرزنی چند کلاف نخ آورده بود تا یوسف را بخرد. به او گفتند به چند کلاف نخ که یوسف را نمی‌دهند اما پیرزن جواب داد در میان خریداران که هستم، اسم خریدارها را که می‌آوردند، اسم من هم گفته می‌شود. الآن هم شما هر جا قصه‌ یوسف را می‌خوانید، نقل این مشتری است.

این استاد حوزه خانواده و اخلاق با نقل این حکایت ادامه داد: ساعت ۱۰ شب جمعه ۱۱ اسفند همه‌چیز تمام شده است؛ خوش به حال کسانی که توفیق دارند، اسم خود را ثبت کرده و در پیشگاه امام زمان اعلام حضور کرده و به‌اندازه توان خود برای مملکت کاری انجام داده‌اند.

آبایی گفت: افراد با شرکت در انتخابات هم به حق خود که انتخاب اصلح است، ایفای وظیفه کرده و هم به تکلیف خود عمل کرد‌ه‌اند.

وی تأکید کرد: خوش به حال کسانی که قبول دارند که حضور و ابراز وجودشان برای استحکام ایران اسلامی و عزت و قدرت کشورمان اثرگذار است.

آبایی با اشاره به اینکه هرکس که عرق ملی و دینی دارد، باید وارد میدان انتخابات شود، تصریح کرد: از همه مردم برای شرکت در انتخابات دعوت به عمل می‌آید؛ بدانند که می‌توانند اثربخش بوده و برای کشورمان قدم بردارند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از