حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام‌جمعه یزد:

شهادت رئیسی کوله‌بار مسئولیت دولت‌مردان را سنگین‌تر کرد

شهادت رئیسی کوله‌بار مسئولیت دولت‌مردان را سنگین‌تر کرد

امام‌جمعه یزد با بیان اینکه اولین بار نیست که ملت ایران شهادت مردان خدا را تجربه می‌کند، گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی، کوله‌بار مسئولیت دولت‌مردان را بیش‌ازپیش سنگین‌تر کرد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» ضمن تسلیت‌گویی به مردم وفادار ایران اظهار کرد: امروز شهید رئیسی میهمان امام رضا (ع) خواهد بود.

وی تصریح کرد: تحمل شهادت این بزرگوار برای همه ما سخت است؛ اما این پاداش افرادی است که خداجو بوده و در نهایت اخلاص، خدمت‌گزاری مردم را می‌کنند.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: این اولین ضایعه و زخمی نیست که ملت ایران تجربه می‌کند؛ شهدای زیادی در نظام جمهوری اسلامی جان خود را در راه اسلام و خدمت به مردم تقدیم کرده‌اند.

وی اضافه کرد: شهدا و شهید رئیسی مخلصان ائمه (ع) و مبلغ دین بوده‌اند و به‌واسطه توفیقی که یافتند، زمانی به مردم خدمت کردند و در نهایت خدا پذیرای آن‌ها شد.

ناصری با بیان اینکه شهدا رفته‌اند و ما با کوله‌باری از مسئولیت مانده‌ایم، بیان کرد: این حوادث در طول تاریخ تکرار شده است و می‌شود؛ اما هر کدام از ما باید مسئولیت خود را بدانیم و بر آن واقف باشیم.

وی ادامه داد: نباید نا امید شده و مسیر شهدا را فراموش کنیم و یا از سرزنش دشمن دلسرد نشویم. هرگز از تحلیل‌های بی‌خود دشمن نسبت به این قضایا مأیوس نشویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: بدانیم که باید در مسیر الهی خدمت کنیم. همه باید امیدوار بوده و بایستیم تا زمانی که پرچم اسلام به دست ولیعصر (عج) داده شود.

وی تصریح کرد: ملت ما، ملت امیدوار و پا برجایی است؛ شجاعت و نترس بودن از ویژگی ملت ایران است که با به جان خریدن همه مشکلات و سختی‌ها سیر تکامل الی‌الله را طی کنند.

ناصری با بیان اینکه با شهادت شهید آیت‌الله رئیسی، مسئولان ما وظیفه سنگین‌تری بر دوش دارند، ادامه داد: باید جدی‌تر و پا به کارتر از گذشته کار کنند.

وی با تأکید بر اینکه همه باید جواب خون شهدا را بدهیم و نباید هرگز سستی به خود راه دهیم، گفت: باید همه مسئولان لطف خدا برای خدمتگزاری مردم را ارج نهاده و امیدوارانه و مصمم‌تر از گذشته در این راه خدمت کنند که تنها راه رسیدن به خدا و تکامل حرکت در مسیر نهضت انقلاب اسلامی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از