حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام جمعه بخش مرکزی:

شهدا جزو محکمات انقلاب اسلامی هستند

شهدا جزو محکمات انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه بخش مرکزی گفت: شهدا در میان مبهمات، متشابهات و اموری که انسان‌ها را به تردید وا‌ می‌دارد، جزو محکمات انقلاب اسلامی هستند.

آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» ضمن عرض تسلیت شهادت تعدادی از سبزپوشان تیپ همیشه پیروز الغدیر استان یزد به مردم یزد و خانواده‌های پاسدار اظهار کرد: ایران اسلامی برای حرکت در مسیر پیشرفت نیاز به امنیت دارد و قوام این امنیت وابسته به مرزبانی و نگهبانی از مرزها است. 

وی با بیان اینکه تیپ همیشه پیروز الغدیر برای حفظ امنیت مرزهای شرقی کشور در استان سیستان و بلوچستان انجام ماموریت می‌کند، ادامه داد: دشمن به واسطه اینکه نمی‌خواهد این امنیت پایدار باشد، تلاش می‌کند تا با هدف جلوگیری از پیشرفت کشور، ایجاد یأس و نامیدی بین مردم خرابکاری کند که حملات دیشب نبروهای دست نشانده جیش الظلم یکی از این حرکات موذیانه بود. 

امام جمعه بخش مرکزی تصریح کرد: یقین داریم به واسطه استقامت مردم و روحیه بالای مردم این حرکت‌ها راه به جایی نخواهد برد.

وی با یادآوری اینکه هدف دشمن ایجاد نا امیدی و ناامنی در کشور است، تاکید کرد: در هر کشوری که مانند ایران اسلامی دشمن هم داشته باشد، اگر بخواهد پیشرفت کند، باید هزینه آن را نیز بپردازد. 

مدرسی با بیان اینکه شهدا در میان مبهمات، متشابهات و اموری که انسان‌ها را به تردید وا‌ می‌دارد، جزو محکمات انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: هم مدیران و مسئولان کشور باید در عرصه خدمت رسانی به این شهدا تمسک جویند و هم دیگر خادمان ملت باید با توسل و توجه به آرمان‌های شهدا ادامه خدمت دهند. 

امام جمعه بخش مرکزی گفت: معتقدیم اگر شهدایی تقدیم می کنیم، ده‌ها میدان‌دار جدید در کنار این شهدا رویش پیدا خواهد کرد و یقینا دشمن از این مودی‌گری‌ها راه به جایی نخواهد برد. 

وی با بیان اینکه ملت ایران در روز قدس جواب حرکت‌های موذیانه دشمن را خواهد داد، تصریح کرد: یکی از فلسفه‌های دشمن قدار ما این است که اطراف کشور ما موضوعات و مسائلی را مطرح کند که این موضوعات بتواند افکار و اندیشه مسئولان کشور را منحرف کرده و یا به تعبیر رهبر انقلاب تصمیم سازی کند.

مدرسی ادامه داد: هیچ بعید نیست که یکی از اهداف شیطانی عملیات شب گذشته در سیستان و بلوچستان، انحراف مسیر فکری ملت ایران از جریان مطالبه انتقام گیری از رژیم کودک‌کش در روز قدس باشد. 

وی گفت: معتقدیم باید در روز قدس مسئله اصلی را فلسطین قرار داده و همچنین از اذناب و فرزندان نامشروع رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی بیزاری جوییم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از