حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
در دیدار فرماندار مهریز مطرح شد؛

ضرورت تأمین نیروی انتظامی برای اجرای قانون

ضرورت تأمین نیروی انتظامی برای اجرای قانون

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد در دیدار با فرماندار شهرستان مهریز تأمین نیروی‌انتظامی این شهرستان را برای اجرای قانون ضروری دانست.

 به گزارش «یزدرسا» به نقل از روابط اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد، فرماندار شهرستان مهریز با حضور در اداره کل تعزیرات حکومتی با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد، دیدار و گفتگو کردند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد ضمن خوش آمد گویی و تشکر از فرماندار در راستای همکاری ویژه با تعزیرات حکومتی در خصوص نحوه عملکرد و روند رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات گزارشی ارائه کرد.

فرماندار مهریز در این دیدار گفت: تعزیرات حکومتی نقش مهمی در کنترل بازار خصوصاً در این مقطع زمانی دارد و به عنوان یک مرجع رسیدگی‌کننده و ناظر در حوزه بازار موجب ایجاد آرامش سطح بازار خواهد شد.

در پایان، مهاجریان مقدم از فرماندار بعنوان رئیس شورای تأمین شهرستان در خصوص تأمین نیروی انتظامی برای حفظ امنیت اجرای احکام و پرونده‌های قاچاق کالا و ارز و همچنین رفع مشکل از ساختمان فعلی اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان با توجه به مراجعان زیاد پرونده‌های قاچاق کالا گلوگاه شهید مدنی و صنفی بدلیل کمبود فضای اداری، درخواست کرد تا در جلسه شورای تأمین مطرح و تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از