حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرمانده پایگاه شهید صیاد شیرازی:

طرح «خانواده مقتدر» ابتکار یزدی‌ها که کشوری شد

طرح «خانواده مقتدر» ابتکار یزدی‌ها که کشوری شد

فرمانده پایگاه شهید صیاد شیرازی در یزد گفت: در راستای بیان اهمیت و نقش خانواده در جامعه برای داشتن ایران قوی طرح «خانواده مقتدر» شکل گرفت.

علی زباندان در گفتگو با «یزدرسا» با اشاره به افتخارات کسب شده به وسیله پایگاه بسیج شهید صیاد شیرازی در یزد اظهار کرد: پایگاه بسیج شهید صیاد شیرازی در دو سال متوالی به عنوان پایگاه نمونه و اسوه استان انتخاب شده و در جشنواره‌های مالک اشتر سپاه و اسوه بسیج توانستیم به جزو مقام‌های برتر باشیم.

فرمانده پایگاه شهید صیاد شیرازی با اشاره به مقام‌آوری در زمینه طرح‌های ابتکاری و خلاقیتی تصریح کرد: هیئت اندیشه‌ورز پایگاه با حضور ریش سفیدان و اساتید دانشگاهی در محله و در کنار جوانان به عنوان افراد ایده‌پرداز و خلاق با ۱۲ کارگروه راهبرداندیشی در راستای بحث و تبادل نظر تشیل شد.

وی افزود: تاسیس کانون خادم‌یاری، استفاده از ظرفیت‌های کانون فرهنگی هنری مساجد، هیئت نوجوانان و بزرگسالان و کلانتری محل برای ایجاد فضای فرهنگی و بانشاط در محله از دیگر اقدامات انجام شده است.

زباندان عنوان کرد: برنامه‌های گروه رسانه و مستند‌سازی «ندای روشنایی»، برگزاری کلاس‌های آسیب‌شناسی فضای مجازی برای خانواده‌ها، طرح «شهید سلیمانی» از جمله اقدامات مهم انجام شده به وسیله بسیجیان پایگاه شهید صیاد شیرازی است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه محله اسلامی قوی در محل این پایگاه تصریح کرد: تلاش کردیم تا با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در محل، امید و نشاط‌آفرینی را در دستور کار خود قرار دهیم و به نقش خانواده در این زمینه اشاره کنیم.

این مقام‌آور جشنواره مالک اشتر بیان کرد: در راستای بیان اهمیت و نقش خانواده در جامعه برای ایجاد ایران قوی، به صورت نمادین به خانواده‌هایی که تمامی اعضای آن فعالیت بسیجی انجام دهند، مدال خانواده مقتدر تحت عنوان تندیس اقتدار سلیمانی اهدا می‌شد؛ طرح «خانواده مقتدر» طرحی ابتکاری از سوی این پایگاه بسیجی بود که به عنوان طرح کشوری در برنامه‌های کشوری قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از