حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرمانده ارشد نظامی یزد خبر داد:

عزاداری نیروهای مسلح یزد در پایان ماه صفر

عزاداری نیروهای مسلح یزد در پایان ماه صفر

فرمانده ارشد نظامی استان یزد از برگزاری مراسم عزاداری نیروهای مسلح استان یزد در روز 28 صفر خبر داد و گفت: نیروهای مسلح مستقر در استان یزد در این روز در سوگ رحلت پیامبر اسلام(ص) می‌نشینند.

سردار حسین زارع کمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، گفت: هم‌زمان با ایام رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت دو سبط گرامی‌شان، حضرت امام حسن (ع) و حضرت امام رضا (ع)، آئین سوگواری ۲۸ صفر با حضور پرشور هیأت‌های مذهبی نیروهای مسلح در یزد برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: با برپایی این مراسم انسجام، اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح با حضور حداکثری نیروهای مسلح از ارتش، فراجا، سپاه و بسیج در این مراسم نشان داده خواهد شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: اتحاد و همبستگی اولین موردی است که در مراسم عزاداری نیروهای مسلح دیده خواهد شد، اما ارائه الگوی مناسبی از عزاداری مسئله دیگری است که توسط این رژه رقم زده می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم عزاداری نیروهای مسلح در صبح دوشنبه 12 شهریور و همزمان با روز 28 صفر در یزد همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: شروع مراسم در مرکز استان ساعت 6 صبح از جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی به سمت باغ موزه دفاع مقدس خواهد بود.

زارع کمالی عنوان کرد: در این مراسم همچنین اعلام انزجار از رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی و اعلام همدلی با مردم مظلوم غزه و فلسطین انجام خواهد شد.

وی در مورد برگزاری این مراسم نیز گفت: تحقق دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر برگزاری مراسم عزاداری نیروهای مسلح در ۲۸ صفر و همچنین عزاداری نیروهای مسلح و توکل و توسل به ائمه اطهار در این روز از جمله مواردی است که اولویت بسیاری دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از