حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیر شرکت ملی نفت منطقه یزد تشریح کرد:

عملکرد ۲۹ ماهه شرکت ملی نفت منطقه یزد

عملکرد ۲۹ ماهه شرکت ملی نفت منطقه یزد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورد‌ه‌های نفتی منطقه یزد دستاوردهای شاخص ۲۹ ماهه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد در دولت سیزدهم را تشریح کرد.

سید باقر نورالدینی در گفتگو با خبرنگار «یزدرسا» با تبریک چهل و پنجمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در رابطه با دستاوردهای شاخص ۲۹ ماهه دولت سیزدهم در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد اظهار کرد: طی این مدت چهار باب مرکز عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح منطقه احداث شده و به بهره‌برداری رسید.

وی تکمیل و اجرای پروژه ملی ریلی مخزن‌دار نفت گاز در انبار نفت شهید صدوقی یزد پس از ۱۶ سال را از دیگر دستاوردهای شاخص این شرکت عنوان کرد و ادامه داد: راه‌اندازی خط تولید و تعمیر کارت‌خوان‌های سامانه هوشمند سوخت از دیگر اقدامات صورت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورد‌ه‌های نفتی منطقه یزد افزود: این خط تولید برای اولین بار در کشور توسط شرکت دانش‌بنیان بومی استان با تولید ۲ هزار و ۵۰۰ کارت‌خوان در ۲۹ ماه گذشته راه‌اندازی شده است.
نورالدینی استاندارد سازی ۴۷ باب جایگاه عرضه CNG در سطح استان یزد را یادآور شد و تصریح کرد: با سامانه سدف بستر لازم در راستای توزیع الکترونیکی فرآورده‌های نفتی ایجاد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورد‌ه‌های نفتی منطقه یزد افزایش ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی استان را یادآور شد و ادامه داد: ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی استان طی ۲۹ ماه گذشته از ۳۰۰ به ۴۰۰ دستگاه نفت‌کش افزایش یافت.

وی به تبدیل وضعیت به رسمی ۲۴ نفر از نیروهای شرکتی ایثارگر در سطح منطقه اشاره کرد و افزود: در دولت سیزدهم نیروگاه خورشیدی با ظرفیت تولید ۲۰ کیلو‌وات برق در ستاد منطقه یزد احداث شد.

نورالدینی بر ضرورت حفاظت الکترونیک از انبارهای مختلف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان تأکید کرد و افزود: پروژه حفاظت الکترونیک در انبار نفت شهید صدوقی یزد اجرا شده است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از