حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده انتظامی استان یزد عنوان کرد:

فرد ربوده شده به دامان خانواده خود بازگشت

فرد ربوده شده به دامان خانواده خود بازگشت

فرمانده انتظامی استان یزد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشکذر فرد ربوده شده پس از ۵۷ روز از چنگال گروگان‌گیران آزاد شد و به دامان خانواده خود بازگشت.

 به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار بهدانی فرد گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت خانواده‌ای در شهرستان اشکذر مبنی بر اینکه یکی از اعضای آن خانواده از منزل خارج شده و تاکنون بازنگشته، بلافاصله پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

 وی افزود: با بررسی‌های اولیه صورت‌گرفته مشخص شد این فرد به علت اختلافات شخصی توسط افرادی ربوده و به استان‌های شرقی کشور انتقال‌داده‌شده است. 

 فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به تلاش همه‌جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشکذر و انجام تحقیقات فنی و تخصصی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی اظهار داشت: با اقدامات انجام شده، فرد گروگان پس از ۵۷ روز آزاد و صحیح‌وسالم به آغوش خانواده خود بازگشت. 

سردار بهدانی فرد یادآور شد: تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه مأموران پلیس آگاهی و همچنین حمایت دستگاه قضا به‌ویژه دادستان شهرستان اشکذر باعث به‌نتیجه‌رسیدن پرونده و بازگشت این شهروند به دامان خانواده شد قدردانی مردم را در پی داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از