حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

فضای گفتمان‌سازی و اعتماد برای جوانان فراهم شود

فضای گفتمان‌سازی و اعتماد برای جوانان فراهم شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: باید فضای گفتمان‌سازی و اعتماد برای جوانان فراهم شود چرا که اعتماد به جوانان و بسترسازی برای ایده‌پردازی و حضور پررنگ آنها منشأ اثرات ارزشمندی خواهد شد.

 به گزارش «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، زهیر حاجی‌حسینی در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی هفته جوان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب گفت: در ایام ماه رجب مراسم معنوی اعتکاف را پیش رو داریم که فرصتی مناسب جهت برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی است که باید برای آن برنامه‌ریزی کرد تا از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی با تأکید بر کار جدید و خلاقانه در هفته جوان افزود: در تفاوت نسل‌ها جوانان را نباید فقط مخاطب شنونده لحاظ کرد بلکه باید حرف‌ها و درد و دل‌های آنها را شنید و در آن تأمل کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: باید فضای گفتمان‌سازی و اعتماد برای جوانان فراهم شود چرا که اعتماد به جوانان و بسترسازی برای ایده‌پردازی و حضور پررنگ آنها منشأ اثرات ارزشمندی خواهد شد.

وی ادامه داد: دو طرح مهم جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی و پویش کتابخوانی زندگی به سبک مصطفی باید در سطح شهرستان‌ها به شکل گسترده‌ای اطلاع رسانی شود و جوانان ترغیب به حضور و شرکت در این دو طرح شوند.

حاجی حسینی یادآور شد: رؤسای ادارات شهرستان‌ها در بحث جوانان باید پویاتر و فعال‌تر عمل کرده و با برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان شهرستان‌ها پیش از هفته جوان، از ظرفیت‌های دیگر دستگاه‌ها برای برنامه‌های این هفته استفاده کنند.

در این نشست در خصوص برنامه‌های هفته جوان در شهرستان‌ها و برنامه‌های حوزه جوانان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از