حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافربری یزد مطرح کرد:

فعالیت استاندار یزد به دور از نگاه سیاسی

فعالیت استاندار یزد به دور از نگاه سیاسی

رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافربری و گردشگری یزد گفت: استاندار فعلی یزد افرادی که برای گردشگری استان یزد مفید بودند را به دور از نگاه حزبی و سیاسی به روی کار آورد و نتیجه آن نیز بهبود وضع گردشگری استان بود.

احمدرضا موحد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به اینکه استاندار فعلی یزد به دور از مسائل سیاسی و حزبی آنچه که مورد نیاز صنعت گردشگری استان یزد بود را به خوبی انجام داد، اظهار کرد: استاندار فعلی افرادی که برای گردشگری استان یزد مفید بودند را به دور از نگاه حزبی و سیاسی به روی کار آورد و نتیجه آن را نیز علیرغم بد بودن شرایط گردشگری کشور، در بهبود و رشد صنعت گردشگری یزد مشاهده کردیم. 

وی افزود: استان یزد در زمنیه گردشگری نسبت به کل کشور شرایط بهتری را در این صنعت تجربه کرد، اگرچه مشکلاتی در زمینه گردشگری در سطح استان بود ولی اگر پیگیری‌های استاندار فعلی در یزد نبود قطعا آسیب جدی‌تری به این صنعت وارد می‌شد. 

رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافربری و گردشگری یزد با بیان اینکه اقدامات استاندار فعلی یزد تابلو و الگویی برای استاندار آینده نیز خواهد بود، گفت: استاندار آینده یزد از هر جناح و حزبی که باشد باید این نکته را در نظر بگیرد که یزد یک استان گردشگری است و شرایط اقلیمی آن به گونه‌ای نیست که صنایع بتوانند در آن بیش از این گسترش یابند. 

وی ادامه داد: گردشگری صنعتی است که گسترش آن برای استان صرفه اقتصادی دارد و اگر کسی دغدغه جدی پیشرفت و گسترش استان یزد را داشته باشد، باید رویکرد اصلی و محوری آن به دور از گرایش حزبی و سیاسی گسترش صنعت گردشگری استان یزد باشد. 

موحد با اشاره به اینکه استاندار آینده یزد باید متخصص، کاردان و آشنا به امور استان و مسائل گردشگری در این استان باشد، گفت: سیاست‌زدگی آفت گردشگری است و اداره استان با توجه به گرایش سیاسی و جناحی باعث شکست این استان خواهد بود، استاندار فعلی یزد در بخش گردشگری به دور از نگاه حزبی و سیاسی با تمام وجود وارد میدان شد که نتایج آن را به‌صورت ملموس حس کردیم. 

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: استاندار آینده یزد باید متخصص باشد تا با شناخت کافی و عشق به این استان بتواند عملکرد خوبی داشته باشد؛ بومی بودن استاندار آینده یک فاکتور ارزیابی است؛ اما تخصص و شناخت نسبت به استان و دغدغه‌مندی حل مشکلات و مسائل استان یزد اولویت است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از