حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرماندار شهرستان بهاباد:

فعالیت 26 شعبه اخذ رای در شهرستان بهاباد

فعالیت 26 شعبه اخذ رای در شهرستان بهاباد

فرماندار شهرستان بهاباد گفت: تعداد 26 شعبه اخذ رای در شهرستان بهاباد برای جمع‌آوری آراء در نظر گرفته شده است.

علیرضا تیموری در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ اظهار کرد: تعداد ۲۶ شعبه اخذ رای در شهرستان بهاباد در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۱شعبه سیار و ۱۵ شعبه ثابت است.

وی افزود: حدود ۴۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در شهرستان بهاباد درنظر گرفته شده‌اند و تمام زیرساخت‌های لازم مانند امکانات ارتباطی، تجهیزات، نیروی انسانی آموزش دیده، لجستیک و ... برای برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات آماده شده است.

فرماندار شهرستان بهاباد با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات به معنای حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران است و این حضور و اتحاد قطعا سیلی محکمی بر گوش دشمنان خواهد بود.

وی ادامه داد: اینکه ما با حضور در انتخابات به نماینده اصلح رای دهیم، قطعا تاثیر بسزایی در حل مسائل مختلف استان و کشور خواهد داشت.

تیموری در پایان گفت: امیدواریم که مردم شهرستان بهاباد و واجدان شرایط در روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور حداکثری خود نقشه دشمنان را نقش برآب کنند و اجازه ندهند که دشمنانی که چشمشان به این روز است، شاد شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از