حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا؛

فوق ستار‌ه‌های والیبال جهان به یزد می‌آیند

فوق ستار‌ه‌های والیبال جهان به یزد می‌آیند

مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ۱۸ شهریور به میزبانی یزد آغاز خواهد شد و فوق ستاره‌های جهان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از ۱۸ تا ۲۵ شهریور به میزبانی یزد برگزار می‌شود و تیم شهداب یزد به عنوان میزبان و تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان لیگ برتر ۱۴۰۲ در این مسابقات حضور خواهند داشت.

بر اساس اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا تیم‌های اسپورتینگ کلاب (کویت)، گاز الجنوب (عراق)، باودینگ واو لی والیبال کلاب (چین)، الریان اسپورت کلاب (قطر)، کَم ایر (افغانستان)، جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی)، پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) و تایچونگ وین استریک (چین‌تایپه) در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد و تیم ولف داگ ناگویا (ژاپن) از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد که بر اساس مقررات با جریمه نقدی از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا روبرو خواهد شد.

بر اساس لانگ لیست (لیست اولیه) ارسال شده از سوی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات، امسال برخی فوق ستاره‌های جهان در قالب لژیونر تیم‌های حاضر در باشگاه‌های آسیا در یزد حاضر خواهند شد و شاهد جدال‌های جذاب میان ۱۰ تیم حاضر در این رقابت‌ها خواهیم بود.

انتهای خبر/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از