حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد مطرح کرد:

لزوم افزایش ارتباط صنعت یزد با دانشگاه

لزوم افزایش ارتباط صنعت یزد با دانشگاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد گفت: افزایش ارتباط با دانشگاه و ایجاد زمینه برای تعامل بیشتر حوزه صنعت با دانشگاه‌ها نتیجه بهتر و اثربخش‌تری از اجرای برنامه‌ها و برگزاری رویدادها را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مسلم فلاح‌زاده در نشست با اعضای معاونت صنایع کوچک این شرکت، ضمن تأکید بر هدفمندسازی در برنامه‌های حمایتی معاونت صنایع کوچک اظهار کرد: رویکرد برنامه‌ریزی در برگزاری تورهای صنعتی و حمایت از واحدهای صنعتی برای حضور در نمایشگاه‌ها باید به گونه‌ای باشد که بتواند نیاز واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را در این حوزه مرتفع کند و با نیازسنجی بیشتر برای این برنامه حمایتی رقم بخورد.

وی افزایش تعامل با سایر استان‌ها برای بهتر شدن برنامه‌های حمایتی را ضروری دانست و گفت: هر چند تاکنون شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد به عنوان یکی از شرکت‌های استانی الگو در زمینه حمایت از صنایع کوچک شناخته می‌شود اما نباید ارتباط با سایر استان‌ها و بهره‌مندی از طرح‌ها و برنامه‌های موفق آن‌ها را نادیده گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: یکی از اقداماتی که باید بیشتر مدنظر قرار گیرد ارائه گزارش مستمر فعالیت‌ها و عملکردها به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و حتی سایر استان‌های دیگر است تا علی‌رغم اجرای برنامه‌های موفق، جزئیات این برنامه‌ها در بدنه همه سازمان و شرکت‌های تابعه تزریق شود و ضروری است تبیین فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در قالب گزارش‌های جامع حتی به سایر دستگاه‌های اجرایی نیز ارسال شود.

وی با تأکید بر افزایش ارتباط با دانشگاه تصریح کرد: افزایش ارتباط با دانشگاه و ایجاد زمینه برای تعامل بیشتر حوزه صنعت با دانشگاه‌ها و همچنین افزایش همکاری با نهادهایی چون پارک علم و فناوری می‌تواند علی‌رغم هم‌پوشانی برنامه‌ها و کاهش عدم تطابق در اجرای آن‌ها، سبب شود نتیجه بهتر و اثربخش‌تری از اجرای برنامه‌ها و برگزاری رویدادها شاهد باشیم.

گفتنی است در این نشست برنامه‌های عمل خوشه‌های صنعتی و توافق نامه‌های همکاری در اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از