حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیر شهرداری منطقه 4 یزد عنوان کرد:

لزوم توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی در منطقه 4

لزوم توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی در منطقه 4

مدیر شهرداری منطقه 4 یزد گفت: از مهمترین رویکردهای اداره عمران منطقه 4 یزد تلاش برای توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی در این منطقه است.

سید ابوالفضل کشفی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به رویکرد اداره عمران منطقه 4 اظهار کرد: یکی از مهمترین رویکردهای اداره عمران در این منطقه تلاش برای توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی در سطح منطقه است و در همین راستا مناقصه‌هایی انجام شده است.

مدیر شهرداری منطقه 4 یزد گفت: باتوجه به ابلاغ بودجه ۱۱۱ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲، تاکنون ۶۵ درصد آن تامین اعتبار و به مناقصه گذاشته شده است.
وی افزود: نحوه با مناقصه گذاشتن این طرح‌ها بر اساس اولویت‌بندی بود و پس از طی شدن روند انجام مناقصه و مراحل قانونی، پیمانکاران برخی از طرح‌ها مشخص و مشغول به کار شده‌اند.
مدیر شهرداری منطقه 4 یزد با بیان اینکه تمامی اسناد و مدارک عملکردی پیمانکاران براساس برنامه زمانبندی و پیشرفت فرآیند‌های عمرانی و خدماتی آماده و در اسناد منطقه ثبت شده است، گفت: اهم پروژه‌های انجام شده در منطقه چهار یزد شامل بازپیرایی بوستان‌های درون محله‌ای، زیرسازی و پخش آسفالت معابر اصلی و فرعی، پیاده‌روسازی، احداث و تکمیل بوستان‌ها و جمع‌آوری نخاله‌های بلاصاحب است.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از