حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مسئول سازمان بسیج اصناف استان یزد مطرح کرد:

مانور رسانه‌ای طوفان الاقصی علت شکست غیرقابل‌ترمیم صهیونیست

مانور رسانه‌ای طوفان الاقصی علت شکست غیرقابل‌ترمیم صهیونیست

مسئول سازمان بسیج اصناف استان یزد با اشاره به دلایل غیرقابل قابل ترمیم بودن شکست رژیم صهیونیستی گفت: رسانه‌ای و فراگیر شدن خبر شکست رژیم صهیونیستی باعث غیرقابل‌ترمیم بودن آن شد.

محمد اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری یزدرسا اظهار کرد: چند روز پیش وقتی خبر حمله همه‌جانبه جبهه مقاومت ‌به رژیم غاصب صهیونیستی منتشر شد، باعث دلگرمی و افتخار همه دوستان جبهه  مقاومت و سرخوردگی و ناامیدی طرفداران رژیم صهیونیستی شد.

 

مسئول سازمان بسیج اصناف استان یزد با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اصلاً این موضوع غیرقابل‌انکار بوده و این شکست غیرقابل‌ترمیم است، عنوان کرد: طوفان الاقصی طوفان رسانه‌ای را در حمایت از مظلومان جهان به دنبال داشت.

 

وی با بیان اینکه شکست صهیونیست‌ها به‌واسطه بُرد خبری جهانی غیرقابل‌ترمیم شد، ادامه داد: طوفان الاقصی فتح‌الفتوح کم‌نظیری را رقم زد که دشمن اصلاً توان مقابله با آن را نداشت و حتی نتوانست پوشش خبری داشته باشد.

 

مسئول سازمان بسیج اصناف استان یزد یکی از دلایلی که شکست اخیر رژیم صهیونیستی غیرقابل‌ترمیم است را شاهکار تبلیغاتی و رسانه‌ای جبهه مقاومت عنوان کرد و افزود: برای اولین بار بین جنگ‌های مرسوم مقاومت  هم‌زمان با عملیات و اقدام تهاجمی، جبهه مقاومت دست به شاهکار بزرگ تبلیغاتی و رسانه‌ای زد؛ در این شرایط اجازه وارونه نمایی را از رسانه‌های قدرتمند دشمن گرفتند و این باعث شد حقیقت برای مردم دنیا رسانه‌ای شود.

 

 اسلامی با تأکید بر اینکه مانور رسانه‌ای طوفان الاقصی بر غیرقابل‌ترمیم بودن شکست صهیونیست افزود، گفت: امروز دشمن صهیونیستی به خاطر جبران این شکست، سیاست مظلوم‌نمایی را در پیش گرفته است و رسانه‌های استکبار نیز به کمک او آمده‌اند؛ چاره‌ای جز این ندارد؛ چون اصل این شکست بر رژیم صهیونیستی غیرقابل‌انکار است.

 

وی با اشاره به تلاش دشمن برای به انحراف کشاندن این خبر مهم و گسترده اذعان کرد: طوفان الاقصی عملیات غافلگیرکننده و شجاعانه جبهه مقاومت و فتح‌الفتوح بی‌مانند و کم‌نظیری را رقم زد.

 

مسئول سازمان بسیج اصناف استان یزد تصریح کرد: برای اولین بار بود که فلسطینیان از لاک دفاعی بیرون آمده و آرایش هجومی گسترده به خود گرفتند؛ آن‌ها برای اولین بار چنین آرایش هجوم ترکیبی را به خود گرفته‌اند؛ از زمین، دریا و هم از هوا به‌طور گسترده به رژیم غاصب صهیونیستی حمله کرده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه در جریان طوفان الاقصی دشمن صهیونیستی حتی فرصت رصد و حمله پیشگیرانه را نداشت، ادامه داد: این یکی از دستاوردهای بزرگ عملیات طوفان الاقصی است که رژیم صهیونیستی که مدعی داشتن بزرگ‌ترین ارتش‌ و قوی‌ترین نیروهای نظامی دنیا و همچنین مدعی داشتن قوی‌ترین رده‌های اطلاعاتی است و بر تمام رده‌های مقاومت اشراف دارد، چنین شکستی را متحمل شود.

 

مسئول سازمان بسیج اصناف استان یزد با بیان اینکه طوفان الاقصی کابوس نابودی رژیم صهیونیستی را برای آن‌ها به یقین تبدیل کرد، گفت: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است و حتماً این غده سرطانی به دست خود مردم فلسطین از بین خواهد رفت. 

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از